سکه در قله ۱۵ میلیون تومان

قیمت سکه امامی به ۱۵میلیون و سکه طرح قدیم به ۱۴میلیون تومان رسید

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه امامی به ۱۵میلیون و سکه طرح قدیم به ۱۴میلیون تومان رسید

شهروند آنلاین :رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به ادامه رشد قیمت‌ها در بازار طلا، بیان کرد: امروز در ادامه روند صعودی قیمت‌ها در بازار، سکه با حدود ۷۰۰هزار تومان افزایش، کانال جدیدی را ثبت کرد و به ۱۵میلیون تومان رسید.

ابراهیم محمدولی درباره وضعیت بازار طلا در آخرین روز هفته اظهار کرد: امروز هم قیمت‌ها در بازار طلا متاثر از رشد نرخ ارز و اخبار سیاسی موجود، افزایش یافت به طوریکه بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت طلا و سکه در مقایسه با معاملات ظهر روز گذشته به ترتیب ۲۵ و ۷۰۰هزار تومان گران‌تر شده است.

این فعال بازار طلا افزود: ضمن اینکه رشد قیمت‌های طلا و سکه، درحالی رخ داده که ما در بازار‌های جهانی شاهد کاهش بهای اونس هستیم و باید تاثیر آن را در بازار داخل می‌دیدیم، اما روند صعودی نرخ ارز باعث شد تا قیمت طلا و سکه امروز هم رکورد‌های جدیدی را ثبت کند به طوریکه سکه طرح جدید هم‌اکنون قله ۱۵میلیون تومانی را فتح کرده است.

به گفته محمدولی، طبق روال قبل تقاضا برای خرید مصنوعات طلا روز‌به‌روز در حال کاهش است، اما سکه در حال حاضر جنبه سرمایه‌گذاری پیدا کرده و متقاضی دارد.

وی تاکید کرد: با ادامه این روند صعودی نمی‌توان آینده خوشی را برای بازار طلا پیش‌بینی کرد و تا زمانی که بازار ارز به آرامش نرسد، توقف و یا کاهش قیمت طلا و سکه دور از انتظار است.

محمدولی ادامه داد: همچنین قیمت نیم سکه در بازار امروز ۸میلیون و ۲۰۰هزار، ربع سکه پنج میلیون و ۲۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان است؛ همچنین هر مثقال طلا پنج میلیون و ۸۳۰هزار و هرگرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۳۴۵هزار تومان قیمت خورد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.