بازگشت شمسایی؛ آقا وحید سرمربی تیم‌ملی شد

اسطوره روی صندلی‌ای که چند سال منتظرش بود

وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال معرفی شد؛ او جایگزین محمد ناظم‌الشریعه در این سمت شده است.

وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران که چند سالی است رو به مربیگری آورده و در باشگاه های داخلی اقدامات موثری انجام داده حالا کارش را در قامت سرمربی تیم ملی ایران آغاز خواهد کرد.

بعد از نتایجی که تیم ملی فوتسال در جام جهانی کسب کرده و از رسیدن به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند،‌مشخص بود که فدراسیون فوتبال علاقه‌ای به ادامه همکاری با محمد ناظم‌الشریعه سرمربی این تیم ندارد.

بر این اساس جلسات متعددی برگزار شد و در نهایت رای به قطع همکاری با ناظم الشریعه داده شد. حالا امروز فدراسیون فوتبال رسما جایگزین او را انتخاب کرده است.

سایت فدراسیون فوتبال در این خصوص نوشت: «نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال صبح امروز (22 دیماه) در مرکز ملی فوتبال آغاز شد و در بخشی از مصوبات این جلسه، ضمن قدردانی از محمد ناظم الشریعه بابت تلاش‌هایش برای فوتسال ایران، وحید شمسایی جهت هدایت تیم ملی فوتسال بزرگسالان انتخاب شد. ضمن اینکه، علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 19سال ایران شد.»

حضور شمسایی به عنوان چهره ای شناخته شده در فوتسال ایران و جهان اتفاق خوبی برای تیم ملی این رشته خواهد بود. او که تا همین چند ماه قبل آقای گل فوتسال جهان بود و سوابق زیادی در این عرصه دارد، حالا با کوله باری از تجربه روی نیمکت تیم ملی فوتسال خواهد نشست و تیمش را برای مسابقات جام ملت های آسیا آماده خواهد کرد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.