پایان شایعات؛ درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس

مدیرعامل سابق سایپا بالاخره روی صندلی ریاست سرخ‌ها تکیه زد

بعد از چند سال که نام رضا درویش برای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح می‌شد، او سرانجام امروز به این سمت نائل آمد.

بعد از استعفای ناگهانی مجید صدری از سرپرستی باشگاه و ریاست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وزیر ورزش و جوانان سریعا با این استعفا موافقت کرد و جایگزین او نیز انتخاب شد.

طی هفته های گذشته گزینه های متعددی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح بودند که هر کدام به دلایلی این سمت را رد کردند. محمدرضا داورزنی رییس کنونی فدراسیون والیبال و سردار مهرعلی باران چشمه رییس فعلی فدراسیون زورخانه‌ای اصلی ترین گزینه های مدیریت سرخ‌ها مطرح می‌شدند که این دو نفر حاضر به پذیرش پست جدید در باشگاه پرطرفدار پایتخت نشدند.

سرانجام بعد از استعفای صدری و شرایط بحرانی و بلاتکلیفی در باشگاه پرسپولیس حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان تصمیم خود را درباره مدیریت باشگاه اتخاذ کرد و رای به مدیرعاملی رضا درویش داد.

رضا درویش که حالا به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره منصوب شده، پیش از این بارها و بارها گزینه مدیرعاملی پرسپولیس بود اما هرگز به این پست نرسید. مهمترین نقش اجرایی وی مدیرعاملی سایپا بود که با دریافت بودجه از کارخانه سایپا، تیم فوتبال را اداره می‌کرد اما حالا باید با درآمدزایی مشکلات مالی باشگاه را رتق و فتق کند.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس واکنش منفی به گزینه بودن درویش نشان دادند اما در نهایت مدیرعامل پیشین نارنجی پوشان که باتوجه به حضور در سایپا آشنایی دیرینه با سجادی داشته، سرانجام روی این صندلی تکیه می‌زند.

ترکیب هیات مدیره سرخپوشان نیز دچار تغییراتی شده و با خروج مجید صدری، بیژن ذوالفقارنسب به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره مشخص شده است.از بین نفرات فعلی علیپور و مسجدی در هیئت مدیره باقی مانده‌اند و سه نفر دیگر یعنی پوراحمدی، درویش و ذوالفقارنسب نیز اعضای جدید هیئت مدیره هستند.

با این حساب محمد فیاض که از شهرداری منطقه 18 تهران به عنوان عضویت هیئت مدیره پرسپولیس منصوب شده بود، به همراه مجید صدری که یک سال پیش به عضویت هیئت مدیره قرمزها درآمد، از این ترکیب خارج می‌شوند و پرسپولیس دوره مدیریتی جدیدی را آغاز می‌کند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.