فیلمسازان به کنگره هشدار می‌دهند

هشدار مارتین اسکورسیزی، کریستفر نولان و دیگر سینماگران: پاندمی ممکن است سالن‌های سینما را از بین ببرد

«مارتین اسکورسیزی»، «وس اندرسون»، «کریستفر نولان»، «سوفیا کاپولا»، «جوردن پیل» ، «کلینت ایستوود»، «جیمز کامرون»، «استیون سودربرگ» و بسیاری دیگر از فیلمسازان نامه‌ای را امضاء کرده‌اند.

شهروند آنلاین: فیلمسازان به کنگره هشدار می‌دهند که در صورت تداوم محدودیت‌های ناشی از پاندمی ممکن است در معرض نابودی قرار بگیرند.

«مارتین اسکورسیزی»، «وس اندرسون»، «کریستفر نولان»، «سوفیا کاپولا»، «جوردن پیل» و بسیاری دیگر از فیلمسازان نامه‌ای را امضاء کرده‌اند که به کنگره توصیه می‌کند تسهیلاتی برای سالن‌داران آسیب‌دیده از پاندمی تأمین کنند.

«هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که چندین فیلمساز شناخته‌شده به «اتحادیه ملی سالن‌داران» (NATO)، «صنف کارگردانان آمریکا» و «اتحادیه تصاویر متحرک» پیوسته‌اند تا این نامه را به کنگره ارسال کنند.

در این نامه که خطاب به «نانسی پلوسی»، «میچ مک‌کانل»، «چاک شومر»، و «کوین مک‌کارث» نوشته شده، گروه‌ها از «کاپیتال هیل» درخواست می‌کنند که بودجه‌ای برای مشاغلی در نظر گرفته شود که بیشترین زیان را از پاندمی دیده‌اند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در این نامه آمده است: «کشور ما نمی‌تواند ارزش فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی سالن‌های سینما را از دست بدهد.  تجربه رفتن به سینما برای زندگی آمریکایی محوری است.»

در بخش دیگری از نامه می‌آید: «سینما پشتیبان میلیون‌ها شغل در صنعت تولید و پخش فیلم و بی‌شمار شغل دیگر در رستوران‌ها و خرده‌فروشی‌هایی است که به سینما تکیه می‌کنند.»

هرچند بیش از نیمی از سالن‌های سینما مدتی است دوباره در آمریکا بازگشایی شده‌اند، اما با به تأخیر افتادن فیلم‌های بلاک‌باستر، سینماها اغلب خالی است.

علت این تأخیرها این است که بازارهای کلیدی نیویورک و لس‌آنجلس هنوز برای اکران فیلم‌های بزرگ آماده نیستند و سالن‌های سینما را بازگشایی نکرده‌اند.

«اتحادیه ملی سالن‌داران» تأکید می‌کند در صورتی که این سقوط ادامه داشته باشد، ۶۹ درصد سالن‌های سینما کوچک یا متوسط برای همیشه بسته و یا ورشکسته خواهند شد و از این رو پیش‌بینی شده است که ۶۶ درصد مشاغل مرتبط نیز از بین بروند.

 سی‌نما نوشت: «سث روگن»، «کلینت ایستوود»، «جیمز کامرون»، «استیون سودربرگ»، «میراندا جولای»، «شان لوی»، «لولو وانگ» و «آدام مک‌کی» از جمله دیگر فیلمسازانی‌اند که این نامه را امضاء کرده‌اند.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.