پشت‌پرده سنگ‌پرانی‌های مرگبار در بزرگراه‌ها

رئیس پلیس تهران بزرگ جزئیات دستگیری عامل سنگ‌پرانی به خودروهای سواری و مرگ دو نفر در بزرگراه‌های نواب و یادگار امام را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی با اعلام خبر دستگیری عامل سنگ‌پرانی به خودروها در بزرگراه‌ها گفت: «در ۱۲ آذرماه در مسیر یادگار حضرت امام خبری از طریق پلیس راهنمایی‌ورانندگی برای ما ارسال شد مبنی بر اینکه یک خودرو بر اثر اصابت با سنگی که از وسط اتوبان به ناگاه به سمت خودروهای عبوری پرت شده، دچار حادثه شده و راننده این خودرو که فردی ۳۰ ساله بود، فوت شده و چند خودروی دیگر نیز در این حادثه خسارت دیده و سرنشینان آن دچار مصدومیت شده‌اند.

سنگ پرانی

این ماموریت را به پلیس پیشگیری و آگاهی ابلاغ کردیم و تیم‌های نامحسوس پلیس آگاهی و تیم‌های محسوس پلیس پیشگیری که بیش از ۵۰ تیم می‌شدند، از همان روز کار خود را آغاز کردند.»

رئیس پلیس تهران بزرگ در ادامه گفت: «تقریبا کار داشت ادامه پیدا می‌کرد که به ناگاه درباره حادثه دیگری در بزرگراه نواب گزارش‌هایی به ما ارسال شد. در این حادثه نیز یک راننده  زن جان خود را از دست داده بود و سرنشین چند خودروی دیگر نیز دچار مصدومیت شده بودند. پس از این حادثه تیم‌های ما کارشان را با شدت تمام دنبال کردند و طی این مدت حدود ۱۰ نفر را دستگیر کردند.»

او ادامه داد: «با اقدامات فنی و تصاویر دریافتی از دوربین‌هایی که در مسیر بود، روز پنجشنبه در حالی که در ساعات ابتدایی صبح این فرد قصد داشت تا در فاصله کمی از محل قبلی جنایت خود، اتفاق جدیدی را رقم بزند، همکاران عزیزم در پلیس پیشگیری موفق شدند او را شناسایی و دستگیر کنند. با توجه به عکس‌ها و مدارک و اسنادی که طی این مدت به دست آورده بودیم، بلافاصله مشخص شد که این فرد همان جنایتکاری است که دو حادثه را در بزرگراه یادگار و در بزرگراه نواب رقم زده است. البته این فرد خود نیز به اقداماتش اعتراف کرده است.»

سنگ پرانی

او ادامه داد: «اقدامات این فرد به بیش از ۵ تا ۶ نفر صدمه زده و جان دو نفر را نیز گرفته، همچنین به هشت خودرو خسارت وارد شده است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.