ترامپ و همسرش به قرنطینه رفتند

ترامپ: نتیجه تست کرونای من و ملانیا مثبت است

دونالد ترامپ، رئيس جمهوری آمریکا در ساعات اولیه بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش مثبت بوده است

شهروند آنلاین:  ترامپ پنجشنبه شب اعلام کرد که به دنبال ابتلای یکی از دستیارانش به بیماری «کووید ۱۹» به همراه همسرش تست کرونا داده و خود را قرنطینه می کند.

دونالد ترامپ پنجشنبه شب در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» اعلام کرد که نتیجه آزمایش او و ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در طول شب یا جمعه صبح مشخص خواهد شد متحده که در بحبوحه کارزار انتخاباتی برای راهیابی مجدد به کاخ سفید به سر می برد در صفحه توئیتر خود نوشته بود که نتیجه تست کرونای هوپ هیکز، یکی از دستیارانش مثبت بوده است. دونالد ترامپ ضمن تجلیل از دستیارش که به طور بی وقفه و بدون استراحت مشغول به کار بوده افزوده است: «وحشتناک است! بانوی اول و من منتظر نتیجه آزمایشمان هستیم. تا آن موقع روند قرنطینه خود را آغاز خواهیم کرد.»

چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا بنا به برنامه از پیش برنامه ریزی شده قرار بود بعدازظهر روز جمعه کاخ سفید را به مقصد ایالت فلوریدا ترک کند. نامزد حزب جمهوریخواه قرار بود در گردهمایی هوادارانش در این ایالت که از ایالت های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو محسوب می شود شرکت کند

دونالد ترامپ پنجشنبه شب در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» اعلام کرد که نتیجه آزمایش او و ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در طول شب یا جمعه صبح مشخص خواهد شد.

دونالد ترامپ در جریان مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» گفت که هوپ هیکز اغلب از ماسک استفاده می کند اما زمان زیادی را با او و ملانیا ترامپ سپری کرده بود.

هیکس روز سه‌شنبه این هفته (۲۹ سپتامبر) ترامپ را در سفر به کلیولند، اوهایو و در نخستین مناطره تلویزیونی او با رقیب انتخاباتی‌اش، جو بایدن از حزب دموکرات همراهی کرده بود.

هیکس ۳۱ ساله ترامپ را در سفر با هواپیمای “ایر فورس وان” که ویژه رئیس جمهور است، همراهی کرده بود. دستیار ترامپ پس از آن در هلی‌کوپتری که ترامپ پس از حضور در کارزار انتخاباتی در ایالت مینه سوتا به واشنگتن بازگشته بود نیز حضور داشت.

هیکس سال‌ها از نزدیکان ترامپ محسوب می‌شود و در کارزار انتخاباتی پیشین نیز او را همراهی کرده بود. او بعدا مدیر ارتباطات کاخ سفید شد و در حال حاضر به عنوان دستیار ارشد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در کارزاری انتخاباتی ۲۰۲۰ همراهی می‌کند.

هوپ هیکس اکنون در منزل خود قرنطینه شده است.

رئیس جمهور آمریکا به ندرت از ماسک استفاده می‌کند. ترامپ اما گفته است که او مرتبا تست کرونا انجام می‌دهد و آخرین بار نتیجه آزمایش کرونای او مثبت بوده است.

پاندمی کرونا یکی از موضوعات اصلی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکاست. در نخستین مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ترامپ و بایدن رقیب او از حزب دموکرات درباره این موضوع به شکلی حاد بحث و مشاجره کردند.

بخشی از این مناظره تلویزیونی به شیوع کرونا و مقابله با آن اختصاص داشت. در این مناظره ترامپ رقیبش بایدن را به سخره گرفت و گفت که “بایدن بزرگترین ماسکی را که او تا به حال دیده، زده است”.

پاندمی کرونا بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۲۰ برگزار شود سایه انذاخته است. قرار است در ۱۵ اکتبر دومین مناظره تلویزیونی آمریکا برگزار شود و با مثبت بودن تست کرونای ترامپ هنوز مشخص نیست که مناظره‌های بعدی چگونه انجام خواهد گرفت.

ایالات متحده آمریکا در فهرست کشورهای کرونایی جهان که از طرف دانشگاه جانز هاپکینز ارائه شده در رتبه نخست قرار دارد. در آمریکا مجموعا بیش از هفت میلون و ۲۷۷ هزار نفر به کووید-۱۹ مبتلا شده و تا کنون ۲۰۷ هزار و ۷۹۱ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.