وضعیت محرومیت خوزستان قابل باور نیست

نماینده مشهد:بازدید از مناطق حاشیه شهر و برخی محلات، وضعیت اهواز و خوزستان را برخلاف تصور ما نشان داد

اینکه استانی با این همه ظرفیت و ثروت و خدمت به نظام مقدس اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، چنین شرایطی داشته باشد و این وضعیت قابل باور نبود

 نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ثروت و ظرفیت‌های مختلف خوزستان، گفت: بر خلاف انتظار، کم برخورداری، محرومیت و مشکلات عدیده اجتماعی ذز استان خوزستان مشاهده شد.

به گزارش ایسنا، فاطمه رحمانی با اشاره به سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همراه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در دومین سفر استانی از خوزستان بازدید کردیم. خوزستان ظرفیت‌ها و ثروت عظیمی دارد اما بر خلاف انتظار، کم برخورداری، محرومیت و مشکلات عدیده اجتماعی مشاهده کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خوزستان بسیار کم از این نعمت‌ها برخوردار شده است، افزود: از این بابت بسیار متاسف شدیم. اینکه استانی با این همه ظرفیت و ثروت و خدمت به نظام مقدس اسلامی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس، چنین شرایطی داشته باشد و این وضعیت قابل باور نبود.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از مناطق حاشیه شهر و برخی محلات، وضعیت اهواز و خوزستان را برخلاف تصور ما نشان داد.

رحمانی بیان کرد: در پی تاکید رهبری در خصوص رفتن بین مردم و چاره‌اندیشی برای مشکلات مردم، به منظور بررسی مشکلات این استان در خوزستان حضور پیدا کردیم. آنچه در استان باید تصمیم‌گیری شود انجام خواهد شد اما موارد مورد نیاز در تهران پیگیری می‌شود و سعی می‌کنیم در حد بضاعت‌مان حق خوزستانی‌ها را ادا کنیم و آلام مردم را قدری کاهش دهیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.