پایان امدادرسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان

پس از 16 روز تلاش امدادگران هلال احمر؛

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: عملیات امدادرسانی به ۳۰ هزار و ۱۱۵ نفر آسیب دیده توسط ۷۳۳ تیم عملیاتی در سیستان و بلوچستان از ۹ تا ۲۴ دی ماه در ۳۳۹ روستا و ۱۷ شهرستان این استان که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده بودند؛ انجام شد .

علیرضا میر بهاءالدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: در این مدت  ۱۴ هزار و ۱۰۶ نفر از آسیب دیدگان و متاثرین از سیل در چادرهای این جمعیت اسکان اضطراری یافتند.

او افزود: ۱۸۸۴ دستگاه چادر، ۲۹۲۷ تخته موکت، ۱۴۷۴۴ تخته پتو و ۱۱۱۳۱ کیلوگرم نایلون اقلامی بودند که برای اسکان اضطراری توزیع و مورد استفاده قرار گرفت .

میربها ءالدین به توزیع ۲۰۰۳  بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته اشاره کرد و گفت: علاوه بر این  ۲۴ بسته غذایی یک ماهه،  ۱۹۱۴۲  قوطی کنسرو،  ۹۷۵۱  کیلوگرم برنج و همچنین اقلام ضروری دیگر از قبیل‌ ۲۶۸۳۴ بطری آب معدنی، ۵۴۲  کیلوگرم حبوبات، ۲۰۷۹ کیلو گرم قند و شکر، ۴۹۵ کیلوگرم چای، ۸۳ شعله فانوس،  ۲۰۰ شعله والور، ست ظروف و مواد بهداشتی بین سیل زدگان توزیع شده است .

 میربها ءالدین همچنین گفت: با توجه به پایان بارندگی و پایدار شدن اوضاع جوی، امدادرسانی به آسیب دیدگان توسط ۳۸۲۷  نفر روز نجاتگر در قالب ۷۳۳ تیم روز عملیاتی  پس از ۱۶ روز تلاش مستمر این نیروها در مناطق آسیب دیده به پایان رسید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.