500 سرقت برای هزینه مهاجرت

این مجرم 2 سال دزدی کرد تا بتواند از کشور خارج شود

سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو پس از دستگیری اعتراف کرد که به‌خاطر نیاز مالی برای مهاجرت به خارج از کشور دست به سرقت می‌زد. این مجرم 500 خودرو را هدف دزدی‌های سریالی خود قرار داده بود. 

دهم دی‌ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه لپ‌تاپ از داخل خودرو در منطقه ولنجک به پلیس آگاهی ارجاع شد. در ادامه بررسی موضوع در دستور کارآگاهان اداره 20 پلیس آگاهی قرار گرفت.

بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان اداره 20 پلیس آگاهی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. آنها با رصدهای اطلاعاتی متوجه شدند لپ‌تاپ سرقتی در یکی از سایت‌های فروش اینترنتی آگهی شده است. همچنین مشخص شد که سارق در استان البرز سکونت دارد.

کارآگاهان پس از انجام اقدامات کارآگاهی، متهم را در یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره 20 پلیس آگاهی پایتخت منتقل کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم 8 دستگاه لپ‌تاپ، 50 عدد مدارک هویتی شامل؛ گذرنامه، شناسنامه، کارت ملی، جعبه ابزار سرقتی و ابزارآلات مسروقه کشف شد.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر 500 سرقت محتویات داخل خودرو در دو سال گذشته اعتراف کرد. او دلیل سرقت‌ها را نیاز مالی برای مهاجرت به خارج از کشور عنوان کرد.

سردار «علیرضا لطفی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با تاکید بر عزم جدی پلیس آگاهی در برخورد با سارقان محتویات داخل خودرو گفت: «با توجه به بررسی‌های اولیه تاکنون 10 مالباخته شناسایی شده‌اند. اقدامات برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.