پایان قدرت‌نمایی قداره‌کش‌های پایتخت/ این اوباش یک پسر جوان را قطع عضو کرده بودند

عاملان نزاع و تخریب یک آرایشگاه و قطع عضو پسر جوان در غرب تهران دستگیر شدند. این مجرمان خشن به محل جرم خود برگشتند و صحنه‌های ترسناک را دوباره به تصویر کشیدند. قمه‌کش‌های پایتخت، انگیزه خود از این اقدام وحشتناک را خصومت‌شخصی و انتقام‌گیری اعلام کردند. آنها با اینکه سوژه خود را پیدا نکرده بودند، باز هم به مردم حمله‌ور شدند.

آخرین روزهای آذرماه امسال، به پلیس امنیت عمومی تهران گزارش شد تعدادی اوباش قداره‌کش به چندنفر در منقطه 22 تهران حمله‌ور شده‌اند.

بررسی‌های بیشتر ماموران پلیس امنیت تهران نشان داد اقدامات این اوباش در دو نقطه از منطقه 22 یعنی یکی از کوچه‌ها و یک آرایشگاه، صورت گرفته است. همچنین دوربین‌‍‌های مداربسته آرایشگاه با هدف از بین رفتن آثار لحظه وقوع جرم توسط این اوباش تخریب شده بود.

این نزاع دسته‌جمعی منجر به تخریب واحد صنفی آرایشگاهی در شهرک گلستان و همچنین قطع عضو پسر جوانی در همان محدوده شده بود. بنابراین بلافاصله موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته، هویت و مخفیگاه متهمان اصلی این نزاع خونین را شناسایی کردند.

پس از دریافت این اطلاعات مهم و اخذ مجوزهای قضائی، ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی به مخفیگاه این افراد شرور در حوالی شهرک امیرکبیر اعزام شدند. آنها در یک عملیات منسجم‌وهماهنگ متهمان این پرونده را دستگیر کردند. مجرمان برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

متهمان در بازجویی‌های اولیه به جرم خود مبنی بر درگیری و تخریب واحد صنفی آرایشگاه و همچنین قطع عضو یکی از شهروندان حاضر در محل نزاع، اعتراف کردند. آنها انگیزه‌وهدف خود از این اقدام مجرمانه را قدرت‌نمایی و خصومت‌شخصی با متصدی واحد صنفی آرایشگاه اعلام کردند.

سرهنگ «پیام کاویانی» رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: «پلیس امنیت عمومی پایتخت در برخورد با اراذل‌واوباش و برهم‌زنندگان نظم‌وامنیت عمومی عزم جدی دارد. متهمان این پرونده نیز با قرار وثیقه روانه زندان شدند.»

بازسازی صحنه

در ادامه صحنه شرارت این دو شرور، بازسازی شد. متهمان این پرونده با دستور مقام قضائی برای بازسازی صحنه جرم، به محل حادثه منتقل شدند.

سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در حاشیه بازسازی صحنه جرم توسط دو متهم این پرونده گفت: «متهمان این پرونده بارها بازداشت شده و سابقه دارند. یکی از آنها به‌دلیل ارتکاب جرائم خشن، پنج پرونده مفتوح در شعبات مختلف پلیس و دستگاه قضائی دارد. به‌نظر می‌رسد این متهمان قابل اصلاح نباشند و از مجازات‌های اعمال‌شده برایشان متنبه شوند. ماجرا نیز از این قرار بود که متهمان این پرونده خردادماه سال‌جاری، در منطقه دیگری با تعدادی اوباش درگیر شدند. آنها با انگیزه انتقام‌گیری و تلافی، آذرماه امسال به منطقه 22 تهران آمده بودند. آنها در این منطقه ضمن حمله به افراد بی‌گناه دست فردی را با قمه ناقص کرده و مصدوم دچار اختلالات حرکتی شد.»

این مقام انتظامی ادامه داد: «این اوباش مذکور ضمن مجروح کردن چند نفر، باوجود پیدا نکردن سوژه خود، به دو جوان دیگر نیز حمله‌ور شدند. آنها پس از آسیب زدن به این دو جوان و خودرویشان از محل متواری شده بودند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.