احتمال جدایی آزمون از زنیت؛ یک درصد!

رسانه‌های مختلف از لیون فرانسه به عنوان مقصد نهایی سردار آزمون یاد می‌کنند

«الکساندر مدمدوف» با بیان اینکه احتمال جدایی آزمون از زنیت یک درصد است گفت: مهاجم ایرانی این تیم به احتمال ۹۹ درصد در لیگ روسیه باقی خواهد ماند و تا پایان قراردادش برای زنیت به میدان خواهد رفت

رییس باشگاه زنیت روسیه با رد ادعای پیوستن «سردار آزمون» به یونتوس ایتالیا گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی به این باشگاه برای رفتن مهاجم ایرانی نرسیده و احتمالی جدایی وی از زنیت یک درصد است.

به گزارش ایرنا، تیتر روزنامه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا و بررسی جانشینان «فدریکو کیه‌زا» در یوونتوس این شائبه را به وجود آورد که مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه یکی از اهداف زمستانی بانوی پیر در فوتبال ایتالیا است و برخی با کم هزینه خواندن این انتقال برای یونتووس انتقال «سردار آزمون» به سری ‌A را محتمل دانستند. اما با وجود این بازی رسانه‌ای، رییس باشگاه زنیت پیشنهاد یونتووس برای جذب مهاجم ایرانی را به طور کلی رد کرد.

«الکساندر مدمدوف» با بیان اینکه احتمال جدایی آزمون از زنیت یک درصد است گفت: مهاجم ایرانی این تیم به احتمال ۹۹ درصد در لیگ روسیه باقی خواهد ماند و تا پایان قراردادش برای زنیت به میدان خواهد رفت.

وی در واکنش به درخواست باشگاه یونتووس برای جذب آزمون گفت:‌ هیچ پیشنهادی از باشگاه ایتالیایی به ما نرسیده است.

رسانه‌های مختلف از لیون فرانسه به عنوان مقصد نهایی سردار آزمون یاد می‌کنند اما هیچ نشانه‌ای از توافق قطعی بین تیم زنیت و باشگاه فرانسوی دیده نمی‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.