جوان‌های من دنبال خودنمایی جلوی استقلال هستند

مجتبی حسینی در گفت‌وگو با «شهروندآنلاین»: با این بضاعت شاهکار کرده‌ایم

سرمربی پیکان می‌گوید بازی با استقلال فرصتی ایده‌آل برای خودنمایی بازیکنان جوان تیمش است؛ او امیدوار به شکست صدرنشین لیگ برتر است.

شهروندآنلاین: پیکان تهران یکی از باشگاه‌هایی است که طی سال‌های گذشته با توجه به آکادمی خود توانسته جوان‌های زیادی را به‌ فوتبال ایران معرفی کند. امسال نیز این تیم با ترکیبی کاملا جوان در لیگ برتر شرکت کرده و تاکنون نتایج خوبی نیز به‌دست آورده است. خودروسازان فوتبال در نیم‌فصل اول لیگ برتر گریبان تعدادی از مدعیان فوتبال را گرفتند و نشان دادند پتانسیل بالایی دارند.

حالا با این شرایط خوب، پیکان در رقابت‌های جام حذفی از ساعت 15:30 روز سه‌شنبه باید مقابل استقلال تهران قرار بگیرد. مسابقه‌ای که برای تیم سوم شهر تهران یک نبرد حساس تلقی می‌شود.

برای پیگیری شرایط پیکان قبل از مسابقه حساس با استقلال با مجتبی حسینی، سرمربی این تیم همکلام و نظرات او را در این خصوص جویا شدیم.

تا همین‌جا هم شاهکار کرده‌ایم

گفت‌وگوی «شهروندآنلاین» با حسینی با سوالی درباره وضعیت پیکان در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر شروع شد. او گفت: «فکر می‌کنم با شرایطی که در پیکان وجود داشت، ما شاهکار کرده‌ایم که اکنون در رده ششم جدول قرار داریم و فاصله‌مان با تیم‌های بالایی نیز کم است. حتما می‌دانید که هدف‌گذاری باشگاه پیکان در سال‌های گذشته نیز توجه و پرورش استعدادهای جوان بوده است. امسال هم ما با تیمی کاملا جوان و کم‌هزینه وارد مسابقات شدیم. فکر می‌کنم میانگین سنی تیم ما از همه تیم‌های لیگ برتر پایین‌تر باشد. با این‌حال توانستیم نتایج خوبی بگیریم. جا دارد از مدیریت باشگاه و همه اعضای تیم فوتبال تشکر کنم که زحمت کشیدند. البته کارمان تازه شروع شده و باید این روند را ادامه بدهیم.»

از رویارویی با استقلال خوشحال نشدیم اما…

سوال بعدی از سرمربی پیکان درباره رویارویی با استقلال در جام حذفی است؛ او در این خصوص تاکید کرد: «ما امسال در پیکان با خودمان عهد بستیم که کارهای بزرگ انجام بدهیم. در جام حذفی همه تیم‌هایی که شرکت می‌کنند به‌دنبال قهرمانی هستند، چون شما با 4، 5 برد می‌توانید قهرمان شوید و سهمیه آسیایی کسب کنید. به‌همین‌خاطر شاید وقتی با استقلال برخورد کردیم، چندان خوشحال نشدیم اما این قرعه را به فال‌نیک گرفتیم. به هرحال استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و اگر به جدول رده‌بندی لیگ برتر نگاه کنیم، به‌خوبی مشخص است که این تیم چقدر قدرتمندتر از گذشته شده است.»

جوانان ما به‌دنبال خودنمایی هستند

مجتبی حسینی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا به برد مقابل استقلال فکر می‌کنید، گفت: «شک نکنید همینطور است. این مسابقه برای جوانان ما فرصتی ایده‌آل برای خودنمایی و نشان دادن توانایی‌هایشان است. در جام حذفی شما می‌توانید هر حریفی را شکست بدهید، چون شرایطش فرق می‌کند. خصوصا اینکه ما بازی لیگ برتر مقابل استقلال را باختیم و حالا باید بتوانیم جبران کنیم و با بازی خوب، توان‌مان را نشان بدهیم. ما اگر به‌دنبال بردن و صعود در جام حذفی نبودیم، هرگز در مسابقات شرکت نمی‌کردیم. شک نکنید می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم و ان‌شاءالله همه چیز خوب پیش برود و روز خوبی برای تیم‌مان رقم بخورد.»

امیدوارم نیم‌فصل دوم بدشانس نباشیم

سرمربی پیکان آینده تیمش در فصل جاری را هم اینطور پیش‌بینی کرد: «تیم پیکان با نفرات جوان سال گذشته رتبه هفتمی را به‌دست آورده و از ابتدای فصل تمام هدف‌مان این بوده که رتبه‌ای بهتر از پارسال به‌دست بیاوریم. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هم به روند خوب‌مان ادامه بدهیم. امیدوارم بدشانس هم نباشیم و همه چیز خوب پیش برود و به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم. حقیقتش را بخواهید، فکر می‌کنم جایگاه پیکان باید خیلی بالاتر از این چیزی که هست، باشد اما متاسفانه بدشانس بودیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم شرایط برایمان تغییر کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.