برف و باران باعث شد؛ مسدود شدن ۵۰۰ راه روستایی، ۲۱ محور فرعی و ۸ محور اصلی در ایران

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حدود ۲۴ محور بر اثر طغیان رودخانه، سیلابی شدن جاده‌ها و بارش برف و کولاک شدید، بسته است.

به گزارش صدا و سیما، رضا اکبری در ارتباط تصویری با بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در شب گذشته افزود: بیشتر این محورها، فرعی است و حدود ۳ محور اصلی در بین آن‌ها وجود دارد که بیشتر آن‌ها به علت طغیان رودخانه بسته شده است و باید تا پایان فروکش کردن طغیان رودخان صبر کنیم.

او ادامه داد: در دو هفته اخیر هم که بارش شدید و سیلاب را در جنوب کشور داشتیم بیشتر این مسیر‌ها در آن بارندگی شدید، بسته شد.

اکبری با اشاره به اینکه حدود ۵۰۰ راه روستایی بسته شده است، اضافه کرد: راهداران از فردا صبح دوشنبه، کار بازگشایی این راه‌ها را آغاز می‌کنند و برای انسداد این راه‌ها با دهیاران و مسئولان روستا‌ها هماهنگ می‌شود و آن‌ها مراقب اند کسی در راه نماند.

او با بیان اینکه در راهدارخانه‌های راه‌های روستایی برای بازگشایی فوری این راه‌ها امکانات کافی نداریم، گفت: یک تا ۲ روز طول می‌کشد تا همه راه‌های روستایی بازگشایی شود.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه بیشترین بارش برف و انسداد راه‌های روستایی را در استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل داریم، افزود: در صورت قطع شدن بارش برف تا فردا بعد از ظهر، تلاش می‌کنیم همه این راه‌ها را بازگشایی کنیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.