تغییر ملیت ناگهانی مهاجم سابق استقلال!

علی قربانی، مهاجم سابق استقلال به تیم ملی فوتبال جمهوری آذربایجان دعوت شده است

مهاجم سابق تیم‌های استقلال و سپاهان بعد از درخشش در لیگ جمهوری آذربایجان تصمیم به بازی در تیم ملی این کشور گرفته است.

علی قربانی، مهاجم 30 ساله سابق تیم های استقلال و سپاهان که تا همین یک سال قبل در لیگ برتر ایران بازی می‌کرد، مدتی است به ترکیب تیم سومقاییت آذربایجان راه پیدا کرده و برای این تیم در هم در لیگ داخلی و هم لیگ‌های اروپایی به میدان می‌رود. این مهاجم بلندقامت که هیچ وقت نتوانست با عملکرد خود مربیان تیم ملی ایران را برای دعوت خود به تیم ملی قانع کند، در فصل جدید لیگ آذربایجان درخشش خیره کننده‌ای داشته است.

او فصل گذشته طی 25 بازی برای سپاهان، تنها 2 گل به ثمر رساند، اما پس از جدایی از سپاهان و در فصل جدید فوتبالی در 5 دیدار برای سومقاییت به میدان رفته و موفق شده 4 گل برای این تیم به ثمر برساند. او با تیم سومقاییت در مرحله مقدماتی لیگ اروپا به مصاف اشکندیا نقدونیه رفت ولی با شکست در این دیدار از صعود به لیگ اروپا بازماند.

اما حالا بعد از مدتی کوتاه از حضور در جمهوری آذربایجان، علی قربانی در لیست سرمربی ایتالیایی تیم ملی این کشور قرار گرفته است. این اتفاق عجیب و خیره کننده نشان می‌دهد که قربانی به درخواست مسئولان فدراسیون آذربایجان برای حضور در تیم ملی این کشور جواب مثبت داده است.

جیانی دی بیاسی، سرمربی جدید تیم ملی آذربایجان که مدتی هم از او به عنوان گزینه سرمربیگری ایران نام برده می‌شد، لیست بازیکنان تیمش برای حضور در اردوی ملی و دیدار با قبرس را معرفی کرد که در لیست مدعوین نام علی قربانی هم به چشم می‌خورد.

با توجه به اینکه قربانی سابقه بازی در تیم ملی ایران را نداشته، می تواند با گرفتن تابعیت کشور آذربایجان برای تیم ملی این کشور به میدان برود؛ تیمی که در قاره اروپا بازی می‌کند و مقابل تیم‌های بزرگ دنیا هم قرار می‌گیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.