انتقاد امام‌جمعه یاسوج از حذف ارز 4200 تومانی

۴۵۰ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب بین زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور ۴۵۰ سری جهیزیه هدیه رهبر معظم انقلاب بین زوج‌های جوان در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

نماینده ولی فقیه در این استان در  این مراسم  گفت: در کهگیلویه و بویراحمد تامین مسکن برای مردم بسیار حیاتی و از دغدغه‌های مهم آنان است.

آیت الله حسینی افزود: با تورمی که وجود دارد تامین مسکن برای اقشار آسیب پذیر جامعه به دردی بزرگ تبدیل شده است  و برای همین همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا این مشکل بزرگ رفع شود.

امام جمعه یاسوج یکی از دغدغه‌های جوانان برای تشکیل زندگی مشترک را تامین جهیزیه دانست و اضافه کرد: باید دستگاه‌های ذیربط در این خصوص تلاش کنند با تامین جهیزیه برخی از مشکلات فراروی ازدواج جوانان رفع شود تا شاهد کاهش آمار ازدواج و افزایش سن از ازدواج در استان نباشیم.

آیت الله حسینی در ادامه با انتقاد از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی گفت: زیر ساخت‌ها هنوز در کشور مهیا نشده و برداشتن این ارز فقط به مردم فشار می‌آورد و قشر ضعیف را با بحران مواجه می‌کند و باید دولت و مجلس فکری اساسی بکنند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور در این همایش گفت: بیش از ۱۳ هزار ۸۰۰ طرح عمرانی اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد با هزینه ۲۶۲ میلیارد پانصد میلیون تومان به کمک سپاه اجرا و به بهربرداری رسید.

سردار حزنی با بیان اینکه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای طرح‌های عمرانی واقتصادی به عنوان یکی از قویترین نهاد‌ها کمک بزرکی به این استان کرده است است افزود: ما باید محرومیت زدایی را سرلوحه کارمون قراربدهیم همه نهاد‌ها ودستگاه‌ها باید خط قرمزشون مردم باشند و نگذارند آنان مشکلات معیشتی داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این همایش گفت: ارایه خدمت جهادی به محرومان جامعه مایه افتخار است.

احمدزاده با بیان اینکه میانگین سن جمعیت کشور به سمت پیری است افزود: باید با تهیه مسکن و تامین جهیزیه زمینه ازدواج جوانان را فراهم و آنان را به فرزندآوری تشویق و ترغیب کرد.

فرمانده سپاه فتح استان هم در این همایش گفت: ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و که به مردم این استان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.

سردار خرمدل با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی واقتصادی از سال تاکنون ۹۸ به همت سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است افزود: بهره برداری از ۶۴۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد،افتتاح چهل باب خانه عالم، بهربرداری از ۶۰ کیلومتر جاده عشایری، توزیع هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و توزیع بیش از یک میلیون ماسک  از دیگر خدمات و اقدامات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این استان بوده است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.