وزیر فرهنگ و ارشاد کرونا گرفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مثبت شدن آزمایش کرونای خود خبر داد و گفت: به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می‌پردازم.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی روز دوشنبه – ۲۷ دی ماه – که در آیین اختتامیه جشنواره ملی ترجمان فتح که هم اکنون در باغ موزه دفاع مقدس با حضور جمعی از مقامات و مسئولان کشوری در حال برگزاری است، به صورت وبیناری حضور داشت و در ارتباط تصویری با این رویداد، علت عدم حضور خود را ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست کووید ۱۹ اعلام کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: در سفر به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به بیماری کووید ١٩ مبتلا شدم و به همین دلیل و به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می پردازم.

وی یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس به ویژه شهدای کربلای ۵، شهدای مدافع حرم ومقاومت به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت را  گرامی داشت و گفت: دفاع مقدس متعلق به فرزندان ایران زمین و حتی متعلق به جهان اسلام نیست، بلکه متعلق به همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک پیام جهانی دارد. این پیام در آخرین سخنان و خطابه‌های امام خمینی (ره) در سال های ۶۷ و ۶۸ به وفور دیده می‌شود که از واژه مستضعفین و جبهه مستضعفین استفاده کردند، لذا هرکس پیام انقلاب را بشنود به آن علاقه‌مند می‌شود.

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه روز جمعه، ۲۴ دی‌ماه از نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دوبی بازدید کرد و در جریان روند کاری این نمایشگاه قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.