عجیب‌ترین جام حذفی تاریخ!

کار تورنمنت دوم فوتبال ایران از شگفتی‌سازی گذشته است

رقابت‌های جام حذفی با اتفاقاتی عجیب و غریب برگزار می‌شود؛ اتفاقاتی که یکبار دیگر عدم حرفه‌ای‌گری در فوتبال ایران را به نمایش می‌گذارد.

شهروندآنلاین: مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در شرایطی عصر دوشنبه با 4 بازی دنبال شد و قرار است سایر بازی‌ها نیز عصر سه‌شنبه برگزار شود که اتفاقات عجیبی تا اینجای مسابقات رخ داده است. در فاصله چند ساعت در شهرها و در قالب تیم‌های مختلف شاهد شگفتی‌هایی بودیم که آماتور بودن فوتبال را به خوبی به رخ می‌کشد.

این‌بار قصه جام حذفی از شگفتی‌سازی تیم‌های دسته‌های پایین‌تر عبور کرده و کار به مسائل عجیب‌تر در حوزه تیمداری و حرفه‌ای‌گری رسیده است. مسائلی که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است.

نفت آبادان با امیدهایش در خرم‌آباد!

تیم خیبر خرم‌آباد در شرایطی موفق شد 5 بر یک مقابل نفت آبادان به برد برسد و به دور بعدی جام حذفی برود که تیم آبادانی با نفرات امید خود در این دیدار حاضر شد. بازیکنان تیم بزرگسالان نفت آبادان از ابتدای فصل تاکنون هیچ پولی از باشگاه دریافت نکردند و همین موضوع سبب شد تا آنها بعد از پایان هفته پانزدهم دست به اعتصاب بزنند. از این رو آنها با انتشار استوری‌های مشترکی در اینستاگرام خود ضمن گلایه از مدیرعامل باشگاه اعلام کردند حاضر نیستند در مسابقه جام حذفی مقابل خیبر حاضر شوند!

این موضوع تصمیم عجیب‌تر مدیرعامل باشگاه نفت را در پی داشت؛ جایی که او تیم امید باشگاه نفت آبادان را با نفراتی کاملا جوان و با هدایت امید شریفی‌نسب راهی خرم‌آباد کرد و نتیجه‌اش هم این شد که آن تیم مقابل خیبر دسته اولی 5 بر یک شکست خورد و حذف شد!

کرونا به اردوی استقلال زد!

در شرایطی که قرار است عصر سه‌شنبه پیکان تهران از استقلال پذیرایی کند، از ظهر روز دوشنبه اخباری عجیب از اردوی استقلال مخابره شده است. باشگاه استقلال با اعلام اینکه تعداد زیادی از بازیکنان و کادرفنی‌اش به کرونا مبتلا شده‌اند، تمرینات خود را تعطیل کرد و حتی به اردوی قبل از بازی با پیکان نیز نرفت. استقلالی‌ها با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان لغو بازی با پیکان هم شدند و این در حالی بود که خودروسازان به اردوی قبل از بازی رفته بودند.

حذف سپاهان و فولاد!

دو شگفتی واقعی جام حذفی اما در اراک و کرمان رخ داد. جایی که سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا از مسابقات کنار رفتند! در اراک تیم آلومینیوم موفق شد در ضربات پنالتی سپاهان را شکست بدهد. این بازی با تساوی یک بر یک در 120 دقیقه وارد ضیافت پنالتی‌ها شده بود. همچنین در کرمان جدال تیم دسته اولی مس با فولاد یک بر یک مساوی شد و دو تیم ضربات پنالتی را تجربه کردند. در نهایت مس کرمان در این ضربات برنده شد و فولاد حذف شد.

تارتار باز هم حریف پرسپولیس نشد

در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها، ذوب‌آهن با هدایت مهدی تارتار مقابل پرسپولیس قرار گرفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود سرخپوشان پایان یافت. شکست‌های متوالی تارتار مقابل پرسپولیس سوژه بسیاری از رسانه‌ها و طرفداران فوتبال شده است. از این رو برخی امیدوار بودند که این طلسم شکسته شود، اما ذوب‌آهن در خانه 3 بر صفر مغلوب پرسپولیس شد و یک بازی بزرگ دیگر را نیز از دست داد.

ادامه بازی‌ها در شهرهای مختلف

رقابت‌های جام حذفی فوتبال عصر سه‌شنبه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود. در مرحله یک‌هشتم نهایی این تورنمنت مس رفسنجان از شهرخودروی مشهد پذیرایی می‌کند. نساجی مازندران میزبان گل‌گهر سیرجان است و نفت مسجدسلیمان از خلیج فارس ماهشهر میزبانی خواهد کرد. استقلال تهران هم در حساس‌ترین بازی سه‌شنبه میهمان پیکان تهران در ورزشگاه دستگردی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.