جواب عادل به تبریک تولد ستاره لیورپول چه بود؟

تبریک تولد عادل فردوسی‌پور توسط ستاره سابق لیورپول بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است

عادل فردوسی پور به واسطه برنامه نود به شهرت عجیب و غریب در میان مردم ایران پیدا کرده و حالا به نظر می‌رسد این شهرت جهانی هم شده؛ تا جایی که ژردان شکیری هافبک سوییسی سابق لیورپول هم تولد او را تبریک می‌گوید.

نزدیک به دو سال است که بدون کوچک‌ترین توضیحی تریبون شبکه سه را از این مجری گرفته اند و برنامه نود که پرمخاطب ترین برنامه رسانه ملی بود را تعطیل کرده اند. فردوسی پور در کنار انجام کارهای رسانه‌ای خود، سرگرمی‌های دیگری هم دارد. او اغلب وقتش را صرف فوتبال بازی کردن با دوستانش می‌کند.

عادل به تازگی سن ۴۶ سالگی را پشت سر گذاشت و وارد ۴۷ مین سال زندگی اش شد. این پسر کرمانی، وقتی روز پنجشنبه برای تمرین به محل تمرین رسانه ورزش رسید با شگفتی جالبی رو به رو شد.تمرین شلوغ تر از روزهای دیگر بود از علی کریمی اسطوره پرسپولیس گرفته تا همه بازیکنان تیم رسانه، خبرنگاران، دوستان و نزدیکان و علاقه مندان به عادل آمده بودند تا پس از یک سال طاقت فرسا تولدی ماندگار برای او بگیرند.

اما نکته‌ی حائز اهمیت تولد ۴۶ سالگی فردوسی پور، پیام تبریک ستاره تیم فوتبال لیورپول انگلیس است. عادل خودش طرفدار سرسخت لیورپول است و به قول خودش آنقدر دیوانه لیورپول است که شب‌ها خواب تیمش را می بیند. او آنقدر طرفدار سرسخت لیورپول است که در کوچه و خیابان به جای لباس رسمی، ترجیح می‌دهد با لباس تیمش حضور داشته باشد. فردوسی پور آنقدر متعصب است که برخی طرفداران لیورپول در این شهر حتی او را می‌شناسند.

همین طرفدار سرسخت لیورپول بودن، باعث شده تا ژردان شکیری هافبک سوئیسی و خوش نقش قرمزهای آنفیلد، با ارسال ویدئویی در واتساپ برای عادل، این فرد محبوب رسانه ملی ایران را سورپرایز کند.

شکیری در پیام خود به عادل فردوسی پور گفت: «سلام عادل. من ژردان شکیری هستم. فقط خواستم تولدت را تبریک بگویم. آرزو می‌کنم سلامت باشی. من برای شما بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. تو هرگز تنها قدم نخواهی زد دوست من.»

بعد از این اتفاق خبرنگارانی که به جشن تولد فردوسی‌پور رفته بودند، با ضبط ویدئویی جواب او را خطاب به شکیری گرفتند. عادل در این ویدئو خطاب به ستاره سوئیسی لیورپول گفت: «سلام ژردان. حالت چطور است. تو هم تنها قدم نخواهی زد. (اشاره به شعار لیورپولی‌ها) ممنون بابت پیام تبریکت. امیدوارم ببینمت. امیدوارم یک سال دیگر بدون مصدومیت و با بردن پرمرلیگ دیگر را سپری کنی.»

قطعاً همین حمایت‌ها و محبوبیت می‌تواند به عادل فردوسی پور کمک کند تا حذف از رسانه ملی کمتر او را آزار دهد تا بتواند سریع‌تر به جایگاه اصلی اش برگردد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.