فاصله سردار آزمون با یوونتوس کمتر شد

ظاهراً مذاکرات یوونتوس و زنیت برای انتقال سردار آزمون با پیشرفت زیادی مواجه شده است

به نظر می‌رسد که یوونتوس به جذب سردار آزمون اصرار دارد. تماس‌ها در چند ساعت گذشته نیز ادامه داشته است. اما هنوز بین درخواست باشگاه زنیت سن پترزبورگ با پیشنهاد یوونتوس فاصله زیادی وجود دارد.

به گزارش ورزش سه، روس‌ها برای فروش این مهاجم ایرانی که در ماه ژوئن قراردادش با زنیت به پایان می‌رسد چراغ سبز نشان داده‌اند، اما در عین حال مشخص است که آنها به دنبال پول قابل توجهی از طریق فروش سردار هستند. زنیت 5 میلیون یورو می‌خواهد اما شرایط به این سادگی‌ها نیز نخواهد بود چرا که ممکن است عملکرد سردار آزمون در یووه و نتایج تیم ماسیمیلیانو آلگری نیز در مبلغ این انتقال تاثیر گذار باشد.

معامله با روس‌ها هرگز آسان نیست، اما میانجی‌گری‌ها برای یافتن یک سازش خوب در جریان است‌. در واقع می توان گفت که توافق در نیمه‌های راه قرار دارد و ممکن است زنیت با دریافت یک میلیون یورو به علاوه پاداش‌هایی که مبلغ آن نامشخص است به این انتقال رضایت دهد. همچنین حالا نقطه عطف نقل و انتقالات زمستانی و دو هفته پایانی آن است. همچنین به نظر می‌رسد که حالا با توجه به شرایطی که رقم خورده سردار آزمون به گزینه اول بیانکونری تبدیل شده است.

اما یک مسئله دیگر کاملاً مشخص است. مهاجم ایرانی که لیون نیز به او علاقه دارد به دنبال این است که هر طور که شده چراغ سبز را برای جدایی از زنیت دریافت کند. اما مقصد مورد علاقه آزمون تیمی نیست جز یوونتوس. سردار می‌داند که در تابستان نیز انتقال رایگانش به تورین قابل انجام خواهد بود اما او می‌خواهد هر چه سریع‌تر و در همین ژانویه به قطار بیانکونری بپیوندد.

مهاجم ایرانی باشگاه زنیت بعد از 10 گلی که در این فصل برای تیم روسیه‌ای به ثمر رساند و دو گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به چلسی و یوونتوس زد حالا به دنبال این است که خود را در سطح جدی‌تری محک بزند. شاید سردار آزمون آن مهاجم جنگجوی مورد نظر مکس آلگری نباشد اما ویژگی‌هایی دارد که بتواند به واسطه آن به عنوان مهاجم دوم به میدان برود و تاثیر گذار ظاهر شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.