بارگیری و ارسال فوری 20هزار پتوی‌امدادی به استان‌های کرمان و هرمزگان

شرکت نساجی هلال ایران 20 هزار پتوی امدادی جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان استان‌های هرمزگان و کرمان در اختیار سازمان امداد و نجات قرار داد.

با تلاش و همت کارگران شرکت صنایع نساجی هلال تعداد 20 هزار پتوی امدادی جهت امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب کشور بسته‌بندی، بارگیری و ارسال شد.
دکتر محمدرضا امیریان با اعلام این خبر افزود: از مجموع 20 هزار پتوی امدادی ارسالی امروز، تعداد 10هزار به استان هرمزگان و 10 هزار تخته هم به استان کرمان جهت امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده ارسال شد.
مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران گفت: در طی دو هفته اخیر که هموطنان درگیر سیل شده‌اند تعداد 60 هزار تخته پتوی امدادی و 4 هزار تخته چادر امدادی در اختیار سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و جهت کمک به سیل‌زدگان ارسال شده است.
وی توانمندی و ظرفیت بالای شرکت نساجی هلال ایران در حوزه تولید اقلام امدادی را یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر دانست که در زمان بحران‌ها، توان تولید و ارسال سریع اقلام امدادی مانند چادر و پتو به هموطنان را دارد.
لازم به ذکر است که شرکت صنایع نساجی هلال ایران یکی از زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید اقلام امدادی فعالیت می‌کند و نقش مهمی در تامین اقلام در حوادث و بحران‌ها دارد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.