انصارالله: قطع اینترنت یمن برای سرپوش گذاشتن بر جنایات بود

سخنگوی جنبش انصارالله با اشاره به بمباران زیربناهای ارتباطی یمن از سوی ائتلاف سعودی، اظهار داشت که قطع اینترنت نشان‌دهنده میزان شکست میدانی متجاوزان است.

به گزارش ایرنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیات صنعاء در مذاکرات صلح یمن اقدام ائتلاف سعودی در حمله به زیربناهای مخابراتی و ارتباطی شمال یمن را ادامه سلسله جنایات ائتلاف متجاوز علیه کشورش دانست.

وی گفت: بمباران مراکز ارتباطات با هدف قطع اینترنت یمن جنایتی است که دشمن در راستای جنایات زندان صعده، الحدیده و صنعاء مرتکب شده است.

به گزارش المسیره، عبدالسلام تأکید کرد که این جنایت میزان شکست میدانی و نظامی دشمن بزدل و بی اخلاق را نشان می‌دهد.

جنگنده‌های نیروهای متجاوز عربستان و امارات روز جمعه یک بازداشتگاه در استان صعده را بمباران کردند که در اثر آن، ۸۲ نفر کشته و ۲۲۶ نفر زخمی شدند.

از سوی دیگر، ائتلاف سعودی طی روزهای اخیر به شدت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی در شمال یمن را بمباران کرده است.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.