تجمع استقلالی‌های ناراضی مقابل مجلس!

عده کثیری از هواداران استقلال امروز در اعتراض به شرایط این تیم مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند

هواداران استقلال دیگر طاقت شان بسر آمده و تحمل شنیدن حواشی ریز و درشت این تیم را ندارند. آنها امروز طبق فراخوان دو روز گذشته مقابل ساختمان مجلس تجمع کردند و اعتراض شان را به نمایندگان مردم نشان دادند.

اتفاقات و حواشی عجیبی که طی روزهای گذشته برای استقلال رخ داده و حالا به منجر به نداشتن مدیرعامل و سرمربی نزد آبی‌پوشان شده، صدای بسیاری از هواداران این تیم را در آورده است. آبی‌ها بعد از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نه تنها هنوز سرمربی جدید را ندیده اند که مدیرعامل شان را نیز از دست دادند. با برکناری سعادتمند از مدیریت استقلال، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال شده اما او نیز تاکنون اقدام خاصی انجام نداده است.

از این روهواداران استقلال که طی روزهای گذشته اعتراضات خود را در فضای مجازی به صورت گسترده مطرح کردند، فراخوان‌هایی برای حضور مقابل مجلس شورای اسلامی دادند و این مساله امروز شکل عملی به خود گرفت.

بیش از هزار نفر از طرفداران ناراضی استقلال امروز صبح مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و ناراحتی شان از وضعیت این تیم را به گوش نمایندگان مردم رساندند. حضور این افراد ترافیک سنگینی را در اطراف خیابان بهارستان ایجاد کرد. آنها با شعارهای خود خواهان اصلاح روند تیم استقلال شدند و البته که اکثر این شعارها خطاب به وزیر ورزش و جوانان بود.

این تجمع البته با دخالت نیروی انتظامی پایان یافت اما به نظر می‌رسد صدای نارضایتی هواداران استقلال به گوش همه رسیده باشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.