افزایش 3 برابری حجم مبادلات ایران با همسایگان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به توضیحات وزیر کشور در جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: حجم مبادلات جمهوری اسلامی با همسایگان در چند ماه گذشته ۳ برابر افزایش یافته و تحرک اقتصادی به راحتی مشاهده می‌شود.

«محمود عباس‌زاده مشکینی» روز یکشنبه در حاشیه جلسه مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر کشور و معاونانش اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون در ارتباط با مدیریت بهینه اقتصاد کشور، امید به آینده بحث شد و اعضای کمیسیون تاکید داشتند که برای توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش باید پیگیر این موضوع باشیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید فرآیندی طی شود که به اقشار فرودست و دهک‌های پایین جامعه آسیب وارد نشده و نیاز زندگی مردم باید به راحتی برآورده شود که این امر مستلزم ساز و کارهایی است که با دقت، عقلانیت و محاسبه همراه باشد و مجلس هم باید از روند مدیریت اقتصادی کشور و اجرای درست آن اطمینان کامل داشته باشد.

وی افزود: در جلسه امروز کمیسیون وزیر کشور و معاونانش در رابطه با مدیریت اقتصادی و توسعه کشور به نمایندگان پاسخ دادند و در جریان پیشنهادات نمایندگان قرار گرفتند.

عباس‌زاده مشکینی با اشاره به ابراز رضایت نمایندگان و اعضای کمیسیون از توضیحات وزیر کشور و معاونینش گفت: در این نشست اطمینان داده شد که دهک‌پایین جامعه حمایت خواهند شد.

به گزارش ایرنا،نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه به وقوع پیوسته و دست بالایی که ایران در مذاکرات وین دارد، امید به بهتر شدن اوضاع اقتصادی هم بیشتر شده است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه حجم مبادلات جمهوری اسلامی با همسایگان در چند ماه گذشته به ۳ برابر افزایش پیدا کرده است و تحرک اقتصادی به راحتی مشاهده می‌شود. امیدوارم روند توسعه کشور تسریع شده و بیش از پیش شاهد تحقق عدالت و  تامین نیازمندی‌های ضروری مردم باشیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.