اخراج شدم؛ چون مسلمانم

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های خارجی، یکشنبه، 23 ژانویه 2022

ساندی تایمز به نقل قول نصرت غنی، نماینده محافظه‌کار انگلیس، اشاره کرده است مبنی بر برکناری‌اش از سمت وزیر حمل و نقل به دلیل مسلمان بودن. این روزنامه می‌گوید که خانم غنی ادعا کرده که یک مسئول دولتی گفته است «مسلمان بودن» او به عنوان یک موضوع در جلسه‌ای در داونینگ استریت مطرح شده است.

اکسپرس

ساندی اکسپرس یک نظرسنجی انجام داده که نشان می‌دهد تقریباً سه چهارم بریتانیایی‌ها فکر می‌کنند که شاهزاده اندرو باید عنوان دوک یورک را پس از متهم شدن به تجاوز جنسی در یک پرونده مدنی در ایالات متحده از دست بدهد. شاهزاده اندرو همواره این اتهام را رد کرده. اوایل این ماه کاخ باکینگهام اعلام کرد که القاب نظامی دوک یورک و حمایت‌های سلطنتی  از او گرفته و به ملکه بازگردانده شده است.

تلگراف

ساندی تلگراف گزارش داد که بریتانیا روسیه را به برنامه‌ریزی برای نصب یک رهبر دست‌نشانده در اوکراین پس از حمله متهم کرده است. این روزنامه می‌گوید بوریس جانسون به رهبران اتحادیه اروپا نسبت به «ساده‌لوحی» در مورد خواسته‌های ولادیمیر پوتین هشدار داده. لیز تراس، وزیر امور خارجه، اطلاعات ویژه‌ای منتشر کرده است که از طبقه‌بندی محرمانه خارج شده و نام فردی را که مظنون به انتخاب کاندیدای مورد نظر کرملین برای رهبری اوکراین است، منتشر کرده است.

دیلی میل

دیلی میل گزارش می‌دهد که سازمان خدمات رفاهی در حال برنامه‌ریزی برای حفظ دورکاری به طور دائم است. این اقدام مورد استقبال نخست‌وزیر، بوریس جانسون قرار نگرفت، زیرا این روزنامه می‌گوید که او بر سر این موضوع با وایت هال در حال جنگ است. محدودیت‌های کووید قرار است هفته آینده کاهش یابد، به این معنی که کارمندان باید به دفتر بازگردند.

تایمز

ساندی تایمز به نقل قول نصرت غنی، نماینده محافظه‌کار انگلیس، اشاره کرده است مبنی بر برکناری‌اش از سمت وزیر حمل و نقل به دلیل اعتقاد به مسلمان بودن. این روزنامه می‌گوید که خانم غنی ادعا کرده که یک مسئول دولتی گفته است «مسلمان بودن» او به عنوان یک موضوع در جلسه‌ای در داونینگ استریت مطرح شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.