حال بورس خوب شد

معامله گران امروز یک میلیون معامله انجام دادند

روند حرکت شاخص کل بورس امروز برخلاف هفته گذشته صعودی بود و این شاخص بیش از ۴۲ هزار واحد رشد کرد

شهروند آنلاین: معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۴۲ هزار و ۷۲۲ واحد رشد رقم یک میلیون و ۵۴۶ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۳۱۰۵ واحد افزایش در رقم ۴۰۰ هزار و ۶۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۶۹ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گوهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پارایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را گذاشتند و پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو، بانک ملت، فولاد مبارکه اصفهان، گروه پتروشیمی س.ایرانیان، ملی صنایع مس ایران و بانک صادرات نمادهای پر بیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۲۷۸ واحد صعود رقم ۱۷ هزار و ۹۵۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۸۸ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال انجام شد. هلدینگ صنایع معدنی خاور میانه، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات پتروشیمی تندگویان، سنگ گوهر زمین و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار گذاشتند. همچنین بانک دی سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه گذاری صبا تامین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نمادهای پر بیننده این بازار بودند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.