خواهرم می‌‌خواهد از من انتقام بگیرد

رئیس خانه وحشت در اظهارات تازه‌اش باز هم جرم خود را انکار کرد

رئیس خانه وحشت همچنان اصرار دارد که دختران حبس‌شده دست به جنایت زده‌اند و به خاطر حسادت و عشق زیاد، این قتل را گردن او انداخته‌اند. سعید اینبار درباره اینکه چرا خواهرش به او تهمت می‌زند، اظهارات جدیدی را مطرح کرد. او مدعی است که چون مانع ازدواج خواهرش شده بود، حالا او نیز قصد انتقام دارد.

سعید صبح دیروز بار دیگر به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. او باز هم همان اظهارات قبلی خود را تکرار کرد. همه چیز را انکار می‌کند. از حبس دختران جوان گرفته تا جنایت در خانه‌اش را منکر می‌شود. همچنان همه این اتهامات را به گردن دختران حبس‌شده در خانه‌اش می‌اندازد. سعید صاحب‌خانه وحشت در خیابان کمیل است. با این حال هنوز هم جرم‌هایش را نمی‌پذیرد. خودش را قربانی حسادت دخترانی که به او علاقه‌مند شده بودند، می‌داند. قربانی‌ای که حالا بی‌گناه گرفتار شده است. قاضی از او می‌پرسد اگر دخترها به خاطر حسادت، این جنایت را گردن تو انداخته‌اند، پس چرا خواهرت هم تایید می‌کند که تو دست به قتل زدی؟

سعید اینبار درباره خواهرش صحبت‌های جدیدی را مطرح می‌کند و می‌گوید: «خواهرم هم از من کینه به دل دارد. چند وقت پیش او عاشق یک پسر شد. می‌خواست با او ازدواج کند، ولی من مخالفت کردم. چون مخالف ازدواج آنها بودم، مانع ارتباط‌شان شدم که باعث شد خواهرم از آن پسر جدا شود. بعد از آن زمان، خواهرم از من کینه به دل گرفت. می‌دانستم یک روز این کار را تلافی می‌کند. درنهایت هم تلافی کرد. او به خاطر انتقام این قتل را گردن من انداخت. در صورتی که او هم می‌داند من چنین قتلی مرتکب نشدم. دخترها به خاطر حسادت دست به این کار زدند. آنها عاشق من بودند و وقتی آن دختر آمد با هم درگیر شدند.»

تحقیقات روی این پرونده جنجالی همچنان ادامه دارد، آن هم در حالی که مجرم اصلی هنوز هم منکر اتهاماتش است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.