رضایت زائران در سایه توسعه همکاری‌های بهداشتی و درمانی با عراق

نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر

نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عراق با مسئولان عتبه علویه و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر با همراهی جمعی از مدیران این جمعیت با هدف دیدار و گفت‌وگو با مسئولان ارشد عراق و بررسی راه‌های تداوم و افزایش همکاری‌های بین جمعیت‌های ملی به این کشور سفر کردند.

نماینده رهبرمعظم انقلاب در دیدار با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که همکاری بین دستگاهی به رضایتمندی بیشتر زائران ایرانی در سفرهای زیارتی منجر شود و با برنامه ریزی و اجرای دقیق کارها، مسائل مختلف در بحث زائرن را بهتر مدیریت کرد.

 نماینده رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان عتبه علویه نیز بر ضرورت افزایش همکاری‌های مشترک جمعیت هلال احمر و عتبه مقدس علوی در راستای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به اصل ارائه خدمات داوطلبانه در هلال احمر در  تجمع بی نظیر میلیون ها زائر امام حسین(ع) در مراسم اربعین در سال های گذشته، افزود: حضور داوطلبانه پزشکان، پرستاران، امدادگران و کادر درمانی و خدمات برای کمک به تسهیل در روند بهداشتی – درمانی سفر زائران به عراق خدمتی بسیار ارزشمند و معنوی است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.