لیست اول اسکوچیچ همه را شوکه کرد!

سرمربی کروات تیم ملی در اولین فهرستی که از نفرات دعوت شده تهیه کرده، انتخاب های عجیبی داشته است

اگرچه فدراسیون فوتبال به طور رسمی لیست نفرات دعوت شده به اولین اردوی تیم ملی بعد از حدود 13 ماه وقفه را اعلام نکرده اما از نفراتی که دیروز برای انجام تست کرونا به هتل المپیک رفته و خود را به اسکوچیچ معرفی کردند می‌شود نفرات جدید را شناسایی کرد.

بعد از حدود یکسال و یکماه وقفه در اجرای برنامه‌های تیم ملی که به دلیل شیوع کرونا شکل گرفته بود، اکنون دراگان اسکوچیچ و کادرفنی‌اش با حضور در هتل المپیک و آماده باش به نفرات مدنظر خود برای حضور در لیست، در انتظار تکمیل آن و آغاز اولین اردوی خود در قامت سرمربی تیم ملی هستند.

از صبح امروز بازیکنان زیادی به هتل المپیک رفتند و خود را به دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی معرفی کردند اما طبق اعلام فدراسیون فوتبال قرار است لیست نهایی تیم ملی امشب و بعد از دیدار پرسپولیس و النصر عربستان منتشر شود.

بعد از حضور نفرات منتخب اسکوچیچ در هتل المپیک اما گمانه‌‌زنی ها آغاز شد و با اخباری که ارسال شده می‌شود حدس زد اولین فهرست نفرات دعوت شده که سرمربی کروات آن را تهیه کرده، شگفتی‌های زیادی در خود دارد.

شاید مهم ترین اتفاقی که در لیست جدید وجود دارد، غیبت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه است. دو کاپیتان باتجربه تیم ملی که سال ها پای ثابت اردوها بودند حالا با توجه به بالا رفتن سن وسالشان و البته نمایش های نه چندان خوب طی سال گذشته در تراکتور در بین بازیکنان منتخب اسکوچیچ نیستند که همین موضوع منجر به تغییر کاپیتان تیم ملی خواهد شد. از این پس با توجه به غیبت شجاعی و دژاگه، احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست می‌بندد.

همچنین گفته می‌شود وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلال هم دعوت نشده است. از استقلال دیروز مهدی قایدی، عارف غلامی، رشید مظاهری و علی کریمی به هتل رفتند و تست کرونا دادند و دیگر بازیکنی در اردو حضور نشد تا مشخص شود وریا هم جایی در فهرست اسکوچیچ برای پست دفاع راست ندارد.

در عین حال اسکوچیچ برخی بازیکنان جوان و درخشان تیم های دیگر هم دعوت کرده است. به عنوان مثال مجتبی نجاریان بازیکن فولاد که در پست دفاع راست عملکرد خوبی داشت یکی از نفرات جوان دعوت شده به اردو است.

از این پس با توجه به غیبت شجاعی و دژاگه، احسان حاج صفی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر دست می‌بندد.

بازیکنان تیم ملی روز گذشته طبق برنامه اعلام شده تست های کرونای خود را پشت سر گذاشتند و قرار است نفرات دعوت شده از پرسپولیس هم بعد از بازگشت به قطر خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرده و بعد از انجام تست های کرونا اردوی تیم ملی رسما آغاز شود.

اردوی تیم ملی فوتبال از روز دوشنبه به طور رسمی برای دو مسابقه دوستانه در تاریخ های 17 و 22 مهرماه با ازبکستان و مالی برپا می‌شود. این اولین باری است که اسکوچیچ شاگردانش را زیر نظر می‌گیرد تا آنها را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.