شوک AFC به پرسپولیس؛ آل‌کثیر 6ماه محروم شد!

AFC عیسی آل‌کثیر را به دلیل شادی بعد از گل برابر پاختاکور 6 ماه محروم کرد

ستاره این روزهای پرسپولیس به دلیل شادی بعد از گل جنجالی در دیدار با پاختاکور با محرومیت 6 ماهه مواجه شد.

عیسی آل‌کثیر که بعد از پیوستن به پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به ستاره این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تبدیل شد، ‌در فاصله چند ساعت مانده به بازی با النصر عربستان با حکم AFC محروم شده تا تیمش دچار یک شوک بزرگ شود.

آل‌کثیر که زننده یکی از گل‌های پرسپولیس برابر پاختاکور در مرحله یک‌چهارم نهایی بود، بعد از این گل با کشیدن گوشه‌های چشم خود مقابل دوربین‌ها سوژه بزرگی به دست رقبا داد. در روزهای اخیر با اینکه آل کثیر اعلام کرد این شادی گل را تقدیم به برادرزاده اش کرده که چشم‌های بادامی دارد، سعودی‌ها جوسازی‌های زیادی کردند تا شادی گل مهاجم پرسپولیس را نژادپرستانه و به نوعی کری‌خوانی برای تیم‌های شرق آسیایی و حتی خود پاختاکور ازبکستان جلوه دهند.

با اینکه تصور نمی‌شد کنفدراسیون فوتبال آسیا به این زودی رای به محرومیت مهاجم پرسپولیس بدهد، حکم محرومیت 6 ماهه او چند ساعت مانده به بازی حساس سرخپوشان برابر النصر عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صادر شد.

حالا یحیی گل‌محمدی نه تنها نمی‌تواند از بهترین گلزن تیمش در نیمه‌نهایی حساس برابر النصر استفاده کند، بلکه او را تا 6 ماه دیگر در اختیار نخواهد داشت؛ این بزرگترین شوک به پرسپولیس در آستانه رویارویی با سعودی‌هاست.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده کمیته انضباطی عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون 58.1 انضباطی برای مدت 6 ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرده است. همچنین این بازیکن 10 هزار دلار جریمه نقدی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.