چرا مراسم برترین‌های لیگ برتر پخش نشد؟ چرا سالن خالی ماند؟

مهمان‌ها را به سالن هتل اسپیناس راه ندادند تا اجاره سالن پرداخت شود!

عکس تزئینی نیست و توسط خبرنگار شهروند تهیه شده است | مراسم معرفی برترین‌های لیگ هجدهم که قرار بود دیروز بعد از آغاز لیگ نوزدهم در هتل اسپیناس از ساعت 16:30 آغاز شود، با بی‌نظمی عجیب همراه بود. نزدیک به 2 ساعت مهمانان این مراسم پشت درهای ورودی سالن حضور داشتند و بعد از معطلی فراوان مشخص شد به خاطر پرداخت نشدن مبلغ اجاره سالن، مسئولان هتل اجازه ورود به مهمانان را نداده‌اند!

بعد از دقایقی این مشکل رفع شد، اما در شرایطی که قرار بود مراسم معرفی برترین‌های لیگ به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شود، شاهد پخش زنده دیدار منچستریونایتد و کریستال پالاس بودیم.

این مساله و ناهماهنگی باعث شد مردم و علاقه‌مندان به فوتبال از تماشای این مراسم محروم شوند. به نظر می رسید مسئولان شبکه ورزش به خاطر بی‌نظمی در سالن و تاخیر زیاد در شروع مراسم تصمیم به عدم پخش گرفتند. مراسم معرفی برترین‌های لیگ برتر در شرایطی پخش نشد که فدراسیون فوتبال برای این مراسم اسپانسرهایی را در نظر گرفته بود. «همراه اول» به عنوان اسپانسر اصلی فکر می‌کرد این مراسم پخش تلویزیونی خواهد داشت، اما حالا با پخش نشدن آن قطعا ادعای خسارت خواهد کرد. معرفی برترین‌ها در خفا صورت گرفت و حتی تعداد صندلی‌های خالی در سالن هم حسابی به چشم می‌آمد. می‌توان حدود ۷۰درصد سالن با توجه به قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در طبقه دوم خالی ماند و حتی نمایندگان برخی از تیم‌های لیگ برتری مثل سپاهان هم در مراسم حاضر نبودند. نکته قابل تامل اینجاست که چرا مدیریت سازمان لیگ از چند روز قبل از شروع مراسم پول اجاره سالن را پرداخت نکردد؟ چرا این کار به لحظه آخر کشیده شد؟ آیا مقصر اسپانسرها هستند که پول پرداخت نکرده‌اند؟ یا اگر اسپانسر خوش‌قول بوده‌اند، چرا هزینه اجاره سالن پرداخت نشد و در چنین حالتی پول پرداخت شده اسپانسر که گفته میشود حدود ۷۰ تا ۷۵ میلیون تومان بوده به چه سرنوشتی دچار شد؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.