پیام رئیس‌جمهوری به اردوی تیم‌ملی فوتبال

رئیس‌جمهوری در پیامی اعلام کرد که بعد از بازی با عراق در اردوی ملی‌پوشان حاضر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال اعلام کرد امروز(چهارشنبه) نماینده ویژه رئیس‌جمهوری پیام خدا قوت و آرزوی موفقیت را به بازیکنان تیم‌ملی فوتبال رساند و گفت رئیس‌جمهوری قصد حضور در کمپ تیم‌های ملی را داشت که پس از مشورت با تیم‌های پزشکی و رعایت ملاحظات کرونایی تیم‌ملی، حضور در جمع بازیکنان را به پس از مسابقه واگذار کرد.

متن پیام رئیس‌جمهوری به شرح زیر است.

فرزندان برومندم؛

مایل بودم در جمع شما حضور پیدا کنم و از نزدیک و بی‌واسطه، با شما به گفت‌وگو بنشینم و خدا قوت بگویم اما به دلیل پروتکل‌های قرنطینه‌ای کرونا و شرایط پیش‌روی شما، این امر محقق نشد.

عرصه فوتبال تنها مجال رقابت جسمانی یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در مسابقات گذشته‌تان دیده‌ام، تبلور اخلاق و جوانمردی شما عزیزان بوده است. از اینکه کشور عزیزمان را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی نمایندگی می‌کنید خرسندم و به شما می‌بالم.

فارغ  از نتیجه، که ان‌شاءالله پیروز میدان خواهید بود، حضورتان مایه افتخار کشور است و یک بازی جوانمردانه و به‌یادماندنی، شادی را برای مردم عزیزمان به ارمغان می‌آورد. دعای خیر اینجانب و مردم، همراه شماست. سلامت، عزت و سربلندی شما را از خدای منان مسألت دارم.

خدا یار و دست حق به همراه‌تان.

گفتنی است آخرین تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با عراق، امروز(چهارشنبه) برگزار می‌شود و ملی‌پوشان فردا باید در هفتمین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف عراق بروند. پیروزی شاگردان اسکوچیچ به صورت قطعی ایران را به جام‌جهانی می‌رساند.

این دیدار فردا پنجشنبه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.