پایان ماجراجویی دختران فوتبال ایران در هند

تیم ملی فوتبال زنان در آخرین بازی مرحله گروهی مغلوب تیم چین تایپه شد و از دور مسابقات کنار رفت

ماجراجویی دختران فوتبال ایران با شکست سنگین مقابل چین تایپه در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به پایان رسید.

به گزارش شهروندآنلاین؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران عصر چهارشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی هند مقابل چین تایپه صف‌آرایی کرد. با اعلام مریم ایراندوست، زهره کودایی، بهناز طاهرخانی (کاپیتان)، فاطمه امینه برازجانی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، ملیکا محمدی، زهرا سربالی، هاجر دباغی، افسانه چترنور، یاسمن فرمانی و زهرا معصومی ۱۱ بازیکن حاضر در زمین بودند.

چین تایپه سومین حریف تیم ملی در مرحله گروهی بود که ۳ قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی، ۲ مقام سومی و ۲ مقام چهارمی دارد. چین تایپه در رنکینگ آسیایی و جهانی نیز به ترتیب در مکان‌های ۸ و ۳۹ قرار دارد.

تیم ملی ایران در دو بازی خود یک تساوی مقابل تیم هند و یک شکست مقابل تیم قدرتمند چین کسب کرد که البته با توجه به اخراج تیم هند از مسابقات به‌دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا یک امتیاز ایران نیز از جدول پاک شد.

در پایان این دیدار شاگردان ایراندوست با نتیجه ۵ برصفر‏ مغلوب تیم چین تایپه شدند. چین تایپه به‌عنوان تیم دوم گروه A همراه با چین به مرحله حذفی صعود کردند. ملی‌پوشان در صورت پیروزی و تساوی به مرحله بعد صعود می‌کردند و این شکست پایان کار دختران ایران در جام ملت‌های آسیا بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.