پیام رییسی، قالیباف و مخبر در پی صعود تیم ملی به جام جهانی

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور و محمدباقر قالیباف، رییس مجلس در پیام های جداگانه ای صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک گفتند.

پیام رییس‌جمهور در پی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی

بسم‏الله الرحمن الرحیم
پيروزي‏های پی‏درپی و مقتدرانه تيم ملي فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی و راه‏يابي به جام جهاني 2022 قطر، موجی از شادی و شعف را برای ملت سربلند ایران به ارمغان آورد.
اینجانب با تبريك اين موفقيت بزرگ به مقام معظم رهبري و مردم غيور ايران که تجلی پویایی و شکوه یک ملت است، از تلاش‏های ارزنده همه دست‌اندركاران، مربيان و به‏ویژه بازیکنان توانمند و باغیرت تيم ملی فوتبال، صمیمانه سپاسگزارم و از درگاه خداوند آرزوی سلامتی، سرافرازی و ادامه پیروزی آنان را در مراحل بعدی دارم.
سيد ابراهيم رئيسي
رئيس جمهوری اسلامي ايران

پیام معاون اول رئیس جمهور برای راهیابی تیم ملی فوتبال به جام جهانی

معاون اول رئیس جمهور:
صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم.

بازیکنان غیور تیم ملی با سریع ترین صعود به جام جهانی دل این ملت بزرگ را خوشحال کردند و این بزرگترین مدال افتخاری است که نصیب آنها شده است.

از مربیان، بازیکنان و تمامی کادر تیم ملی فوتبال تشکر می کنم و امیدوارم این تیم پرافتخار در ادامه این مسیر همچنان بتوانند شادی و رضایتمندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

قالیباف صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی را تبریک گفت

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

صعود افتخارآمیز غیورمردان تیم ملی فوتبال به مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر موجب شادمانی و مسرت مردم‌ عزیز ایران شد. ملت ایران به شما قهرمانان دلاور خود افتخار می‌کند.

ضمن تبریک این افتخارآفرینی به ملت بزرگ ایران، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان، امیدوارم جوانان دلاور کشورمان همواره در تمامی عرصه‌ها پیروز و سرافراز باشند.

محمدباقر قالیباف

رییس مجلس شورای اسلامی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.