از ترس تنهایی

عاشقانه‌ای با 500 هزار رأی در گودریدز

انتشارات «سنگ» یکی از محبوب‌ترین رمان‌های عاشقانه امیلی گیفین را روانه بازار کتاب کرد. این رمان در سایت گودریدز هم نزدیک به 500 هزار رأی دارد که نشان می‌دهد تا چه حد میان علاقه‌مندان به آثار عاشقانه، محبوب است.

«فکر می‌کنم برای خانم‌ها در بیست سالگی و به طور کلی برای زنان، ظرفیتی عالی در وجودشان پیداست که دوستان خود را دوست داشته باشند و هم‌زمان از آنها متنفر باشند! پدیده واقعا عجیبی است. مانند احساس رقابتی اساسی است، نه با دوستان واقعی، بلکه با برخی از آنها. فکر می‌کنم با بالا رفتن سن یاد می‌گیرید از شر این دوست‌ها خلاص شوید و فقط دوستانی را حفظ می‌کنید که باعث رشد شما می‌شوند و با آنها احساس سلامتی می‌کنید.»
این‌ها جملات امیلی گیفین، نویسنده‌ آمریکایی، است با نشریه گِست آوگِست؛ نویسنده‌ای که به تازگی رمانی از او با ترجمه علی شاهمرادی در ایران منتشر شده؛ رمانی با نام «از ترس تنهایی». این رمان از سوی انتشارات «سنگ» در ایران چاپ شده و بیش از 500 هزار رأی در گودریدز داشته است. گیفین فارغ‌التحصیل دانشگاه ویک فارست و دانشکده حقوق دانشگاه ویرجینیا است که معروف‌ترین آثار او «از ترس تنهایی»، «قلب مهم» و «یکه و تنها»، از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز به شمار می‌روند. از دیگر آثارش می‌توان به رمان‌های «چیزی آبی»، «اثبات کودک»، «عاشق کسی که با او هستید» و «جایی که به آن تعلق داریم» اشاره کرد. او هم‌اکنون به همراه همسر و سه فرزندش در آتلانتا زندگی می‌کند. در بین کتاب‌های او، رمان عاشقانه «از ترس تنهایی» بیشتر از همه مورد توجه خوانندگان قرار گرفته است. این رمان در سایت گودریدز هم نزدیک به 500 هزار رأی دارد که نشان می‌دهد تا چه حد میان علاقه‌مندان به آثار عاشقانه محبوب است. «از ترس تنهایی» داستان تردیدهای دختر سی‌ساله‌ای است که به شکلی ناخواسته در موقعیت عاشقانه پیچیده‌ای قرار می‌گیرد. او که همیشه دختر خوب و سربه‌راهی بوده، در شب تولد سی‌سالگی‌اش وارد ماجرایی می‌شود که زندگی عاطفی‌اش را به‌کلی عوض می‌کند. ماجرایی که به او یاد می‌دهد مرز میان درست و غلط بسیار باریک است و بعضی‌وقت‌ها لازم است در زندگی خطر کنیم.
انتشارات «سنگ» کتابی دیگر از این نویسنده نیز با عنوان «همه آنچه همیشه می‌خواستیم» با ترجمه علی شاهمرادی منتشر کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.