تخلفات کرونایی صنوف را با 110 درمیان بگذارید

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با تخلفات صنوف برحسب دستور قضایی خبر داده است.

ماه‌ها از همه‌گیری کووید 19 و جهانی شدن این خبر می‌گذرد. در ابتدای مرزگشایی کرونا شهرهای جهان به قرنطینه رفتند. مدارس تعطیل شدند و خیلی از مشاغل مشتری‌هایشان را از دست دادند. اقتصادهای بزرگ از ورشکستگی گفتند. اهالی دهکده جهانی از محدودیت‌ها به تنگ آمدند. مشاغل برای نجات خود دست‌وپا شکسته به بازار برگشتند. هرچند محدودیت‌ها اعتراضاتی را هم در کشورهای مختلف رقم زدند.

اگر مردم با چنین مواردی که نشان‌دهنده نقص پروتکل‌های بهداشتی در اماکن و صنوف بود، مواجه شدند حتما از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند

شهروندآنلاین- آمارهای ابتلا و فوت کرونا در برهه‌ای میل به کم شدن کردند. اما با شروع پاییز خبرها از خطرناک‌ترین پاییز معاصر می‌گویند.

هم‌نوا شدن پاییز و همه‌گیری ویروس جهانی، پای واکسن آنفولاآنزا را پیش از سال‌های گذشته به میان کشید.

واکسنی که در حد توان حاشیه‌هایی را به وجود آورد؛ ماجرای واکسن‌هایی که قرار بود به دست نمایندگان برسد یا واکسن‌هایی که باید کودکان کار و کارتن‌خواب‌ها را واکسینه می‌کردند.

ماجرای کرونا تا جایی جدی بود که قرار شد عزاداری‌ها در محیط‌های بسته انجام نشوند. هرچند کنکور با سختگیری‌های بهداشتی برگزار شد.

در همه این ماه‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا در کنار اعلام هر روزه فوتی‌ها و تعداد ابتلاها از اهمیت ماسک و موادضدعفونی گفته است.

ماسکی که طبق گزارش‌های وزارت بهداشت میزان استفاده از آن کاهش نسبی پیدا کرده است.

دوازده روز از روزهای پاییزی پایتخت می‌گذرد و تهران به تعطیلی یک‌هفته‌ای می‌رود. تعطیلی که مشاغل و صنوفی را نشانه رفته تا  کمی از آمار ابتلاها بکاهد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برخورد با تخلفات صنوف برحسب دستور قضایی خبر داده است.

گزارش‌های بهزیستی از کاهش نسبی استفاده از ماسک می‌گوید

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه سلامت مردم همچون امنیت مردم در اولویت پلیس قرار دارد و پلیس در کنار کادردرمان و … در خط اول تامین سلامت مردم قرار دارد، گفت:«اگر مردم با چنین مواردی که نشان‌دهنده نقص پروتکل‌های بهداشتی در اماکن و صنوف بود، مواجه شدند حتما از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را اطلاع دهند. کما اینکه تاکنون در موارد متعددی هم بوده که مردم عرضه قلیان و … را به پلیس اطلاع داده و ماموران پلیس اماکن نیز بلافاصله در محل حاضر شده‌اند.»

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.