بنفشه آفریقایی، در یک ماه بیش از۷۶۶ میلیون فروخت

فیلم سینمایی بنفشه آفریقایی با فروش۳۸ هزار و ۳۴۶ بلیت در سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا به کار خود پایان داد

بنفشه آفریقایی فیلمی به کارگردانی مونا زندی حقیقی، نویسندگی حمیدرضا بابابیگی و تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

 شهروند آنلاین: فیلم سینمایی “بنفشه آفریقایی” که از روز سه شنبه ۱۱ شهریور وارد اکران آنلاین شد با گذشت۳۰ روز از اکران با مجموع فروش ۳۸هزار و ۳۴۶ بلیت فروخته شده در دو بستر وی او دی (فیلیمو و نماوا) به پایان اکران آنلاین خود رسید، بنفشه آفریقایی، در یک ماه بیش از۷۶۶ میلیون فروخت.

در دومین فیلم سینمایی مونا زندی حقیقی، فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، ندا جبرائیلی و رویا جاوید نیا بازی کردند که با فروش ۷۶۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان به زودی وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد و در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت.

این فیلم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد که در آن جشنواره برای رشته های بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی “فاطمه معتمد آریا” و بهترین موسیقی متن با هنرمندی”پیمان یزدانیان” نامزد شده است.

در خلاصه داستان “بنفشه آفریقایی” آمده: شکوه، زنی میانسال متوجه می‌شود که فرزندان همسر سابقش، فریدون او را به خانه سالمندان سپردند. او، و همسر دومش، رضا تصمیم می گیرند از فریدون نگهداری کنند؛ آن هم در خانه خودشان.

در این حین، رابطه شکوه و فریدون به طرز قابل توجهی تغییر می کند. این موقعیت جدید بر زندگی روزمره شکوه و رضا تاثیر می گذارد و تغییرات ناخواسته ای برای هر سه نفر آنها به همراه دارد.

همچنین سینمای آنلاین فیلیمو و نماوا با فیلم‏های بی حسی موضعی، دوئت، هایلایت، ایستگاه اتمسفر، گیلدا و زن‏ها فرشته‏اند 2 به کار خود ادامه می ‏دهد که پیش از این فیلم ‏های “خروج”، “زیر نظر”، “طلا”، “هفت و نیم”، “لتیان” ، “خوب، بد جلف 2” و … در این دو بستر به نمایش درآمده ‏اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.