نصف جام آسیا سرخ شد

پرسپولیس با شکست النصر عربستان در ضربات پنالتی به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد

با وجود تساوی در وقت های عادی و اضافه، پرسپولیسی ها توانستند با درخشش حامد لک در ضربات پنالتی به پیروزی دست پیدا کنند.

پرسپولیس در شرایطی امشب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفت که محرومیت عیسی آل کثیر از سوی afc تنها ساعاتی قبل از شروع مسابقه شوک بزرگی ر را به اردوی شاگردان یحیی گل محمدی وارد کرده بود. البته به نظر می رسید این محرومیت ناعادلانه سرخپوشان ایرانی برای رسیدن به فینال متحدتر از قبل کرده بود.

در نیمه اول داور سنگاپوری روی خطایی که بشار رسن انجام داد، یک پنالتی به سود النصر اعلام کرد تا سعودی ها با ضربه چیپ عبدالرزاق یک گل پیش بیفتند، اما پرسپولیسی ها اجازه ندادند بازنده به رختکن بروند. این تیم روی ارسال بشار رسن و ضربه مهدی عبدی که جانشین خلفی برای آل کثیر بود، توانست در دقایق پایانی نیمه اول کار را به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم هم شاگردان گل محمدی برابر بازیکنان چند میلیون دلاری النصر خوب و قدرتمند ظاهر شدند؛ اگرچه سعودی ها هم چند موقعیت داشتند. به هر حال نه تنها در 90 دقیقه بلکه در 120 دقیقه هم خبری از گل برتری برای هیچ تیمی نبود تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات حساس و سرنوشت ساز پنالتی، این شاگردان گل محمدی بود که با مغلوب کردن دروازه بان حریف در هر 5 ضربه خوش درخشیدند. این درخشش با واکنش فوق العاده حامد لک روی شوت مایکون همراه بود تا پرسپولیس برای دومین بار در تاریخ به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

با این برد شاگردان گل محمدی دست پر قطر را ترک خواهند کرد تا حدود 2 ماه دیگر مقابل تیمی از شرق آسیا فینال لیگ قهرمانان قاره کهن را برگزار کنند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.