حال ناخوش ملکه آهنین ایران/ گیتی موسوی: دچار آسم عصبی شدم

در چند روز گذشته تصویری از ملکه آهنین ایران در تخت بیمارستان منتشر شد که برخی از رسانه‌ها از مسمومیت وی به خاطر گاز گرفتگی خبر دادند

قوی‌ترین زن ایرانی در حالی این روزها در بستر بیماری قرار گرفته که از بی‌توجهی مسوولان استانی گلایه دارد. وی می‌گوید: با وجود رکوردهایی که به نام ایران ثبت کرده در چند روز گذشته از مسوولان استانی کسی سراغی از او نگرفته است.

به گزارش ایرنا، نام «گیتی موسوی» با رکوردهای سنگین و جابجایی‌های خارق‌العاده گره خورده است. قهرمانی که توانسته تا کنون رکورد جهانی کشیدن تریلر، تحمل ۲۷۵ کیلوگرم وزن را در مدت یک دقیقه و ۱۷ ثانیه و ۷۵ صدم ثانیه روی پا و رکورد کشیدن تریلی ۱۷ تنی را به نام خود ثبت کند. آخرین رکورد او  در شب یلدای سال ۱۴۰۰ بود که موفق شد رکورد غلط لاستیک ۱۶۰ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کند.

در چند روز گذشته تصویری از ملکه آهنین ایران در تخت بیمارستان منتشر شد که برخی از رسانه‌ها از مسمومیت وی به خاطر گاز گرفتگی خبر دادند. موسوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با رد بستری شدن به خاطر مسمومیت گفت: گاز گرفتگی من درست نیست بلکه دخترم دچار گازگرفتگی شده بود. ما در یک خانه کوچک اجاره‌ای زندگی می‌کنیم و آبگرمکن خانه قدیمی است و این موجب شده بود تا دخترم دچار گازگرفتگی شود. البته گازگرفتگی بر روی عود کردن بیماری من تاثیر داشت. چندین بار برای تعویض خانه اقدام کردم اما بالا بودن اجاره‌ها موجب شد نتوانم یک مورد مناسب را برای زندگی پیدا کنم. همین امر موجب شد تا دچار آسم عصبی شوم.

قوی‌ترین زن ایران با بیان اینکه در چند روز گذشته سه بار دچار خفگی ناشی از این بیماری شدم گفت: مادرم با تمام مشکلاتی که خودش دارد به دنبال درمان من است و هر جا می‌رفتم بیمارستان‌ها به سختی پذیرش می‌کردند. شرایط کرونایی است و تخت بیمارستان به راحتی پیدا نمی‌شد. هزینه‌ها نیز بالا است و این موجب شده تا درمان این بیماری با تاخیر مواجه شود. من و مادرم در این چند روز رنج‌های زیادی تحمل کردیم اما نمی‌دانم چرا یکی از مسوولان استانی حتی یک تلفن به من هم نزد؛ مگر من برای سربلندی ایران اسلامی تلاش نمی‌کنم. این رکوردها در جهان به نام چه کشوری ثبت شده است؟ به عشق ایران سخت‌ترین رکوردها را ثبت کردم چرا باید مورد بی‌مهری قرار گیرم.

او با بیان اینکه برخی از مسوولان استانی برای حل مشکلاتش تنها وعده می‌دهند عنوان کرد: شورای شهر قبلی برای کمک به من ۳۰ میلیون تومان اختصاص داد اما با روی کار آمدن نفرات جدید شورا این مبلغ به پنج میلیون تومان کاهش پیدا کرد که در شرایط کنونی مشکلی را حل نمی‌کند. من این سوال را از شورای شهر کنونی دارم که با پنج میلیون قرار است چه مشکلی حل شود. این مبلغ حتی برای هزینه جابجایی اثاثیه من کافی نیست.  من برای ایران تلاش کردم چرا از استاندار و سایر مسوولان خبری نیست.

موسوی این را هم افزود:‌ فیلم رکوردشکنی من بارها در رسانه‌های دنیا پخش شد، اما در ایران چه کاری برای من انجام شد؟ ناتوانی در اجاره یک خانه مناسب برای زندگی خودم و دخترم موجب شده تا بیماری آسم من دوباره عود کند و هر روز دچار خفگی می‌شوم. اسپانسرها در این چند روز به من کمک کردند و مبلغی گرد آوردم تا خانه را عوض کنم اما شرایط به این راحتی نیست اجاره‌ها سر به فلک کشیده و باید به دنبال اجاره یک آپارتمان کوچک باشم.

ملکه آهنین ایران ادامه داد: رکوردشکنی‌های من برای ایران عزیز و شهدا  است. من عاشق رهبری هستم و زمان انتخابات و در بدو ورود آیت‌الله رییسی به تبریز، رکورد غلط لاستیک ۱۶۰ کیلوگرمی را در یک دقیقه جابجا کردم. کسی از مسوولان محلی حتی یک زنگ به من نزد، اما انتظار دارم که مسوولان کشوری به مشکلاتم رسیدگی کنند. فیلم بیماری من در فضای مجازی منتشر شده امیدوارم وزارت ورزش دولت سیزدهم ملاحظه کنند و دستوری برای رسیدگی به اداره کل ورزش استان آذربایجان شرقی بدهند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.