خشن‌ترین قاتل کرمانشاه به قتلگاهش برگشت

این مرد 3 عضو از خانواده همسر سابقش را به گلوله بست

قاتل خشمگین کرمانشاه به صحنه جنایت خود بازگشت. او که سه نفر از اعضای خانواده همسر سابق خود را با شلیک گلوله کشته بود، با حضور در قتلگاه، به تشریح جزئیات این جنایت هولناک پرداخت. این مرد اعتراف کرد که به‌خاطر اختلافات قدیمی و ریشه‌دار، دست به این قتل‌عام زده است.

پس از وقوع این قتل‌عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم‌هایی از ماموران به‌سرعت در محل حاضر شدند. در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل، داماد سابق خانواده بوده که حدودا 5 سال قبل از همسرش جدا شده است. تحقیقات پلیس نشان می‌داد قاتل به‌عنوان میهمان وارد خانه مقتولان شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب آنجا مانده است.

داماد سابق خانواده سپس نیمه‌های شب در اقدامی جنون‌آمیز به‌وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق 31 ساله، مادر همسر 55 ساله و خواهر همسر 35 ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

صحنه تلخ مرگ مادر

این در حالی است که پسربچه‌ای 6 ساله که فرزند مشترک قاتل‌ و مقتول زمان وقوع جنایت در خانه بود، پس از شلیک‌های صورت‌گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادربزرگ و خاله‌اش روبه‌رو شده است.

با تکمیل تحقیقات، پلیس به‌سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرد. در ادامه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه او در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند.

با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه درآمد. حوالی ساعت 8 صبح پنجشنبه و در کمتر از 4 ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد.

متهم دستگیرشده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهرهمسرش اعتراف کرد. او در بازجویی‌های اولیه انگیزه‌اش را از این اقدام، کینه‌ونفرت عنوان کرد.

با گذشت چهار روز از این جنایت، قاتل به صحنه جرم بازگشت. با حضور بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه، صحنه این قتل خانوادگی، بازسازی شد.

مسمومیت با آب‌میوه

امیرحیدر محمدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای کرمانشاه در حاشیه بازسازی صحنه این قتل گفت: «در این پرونده، قاتل با نقشه قبلی و برنامه‌ریزی که از حدود یک‌هفته پیش از وقوع جنایت داشته، یک سلاح کلت کمری خریداری می‌کند. از آنجایی که قاتل با خانواده همسرش رابطه فامیلی داشته و باتوجه به اینکه از همسر سابق خود، یک فرزند مشترک داشته، بنابراین زمینه رفت‌وآمدش به منزل مقتولان فراهم بوده است. شب حادثه قاتل با حضور در خانه خانواده همسر سابقش، با استفاده از آب‌میوه مسموم، مادر همسر، خواهر همسر و همسر سابق خود را مسموم می‌کند. او منتظر می‌ماند که آنها بیهوش شوند یا به خواب عمیق بروند.»

او به حضور فرزند خردسال مشترک قاتل و یکی از مقتولان در هنگام وقوع جنایت اشاره کرد و ادامه داد: «قاتل بعد از اطمینان از اینکه آنها به خواب عمیق رفته‌اند، وارد اتاقی که هر سه مقتول در آن خوابیده بودند، شد و با استفاده از کلت کمری خود به هرکدام از آنها دو گلوله – یکی به ناحیه سر و دیگری به ناحیه سینه – شلیک می‌کند.»

اعتراف به جنایت

محمدی با بیان اینکه قاتل پس از وقوع جنایت از محل حادثه فرار می‌کند و قصد خروج از کرمانشاه را داشته، گفت: «طی بررسی‌های اطلاعاتی صورت‌گرفته از سوی پلیس آگاهی استان، ماموران مانع از خروج قاتل از استان شدند. او در کمتر از چندساعت در یکی از محلات حاشیه‌ای در خانه یکی از آشنایانش، دستگیر شد.»

او در خصوص انگیزه قاتل از این جنایت فجیع هم گفت: «متهم طی بازپرسی‌های صورت‌گرفته، انگیزه خود را مسائل خانوادگی و اختلافات ریشه‌دار و قدیمی بیان کرد. او اعتراف کرد که با توجه به داشتن نسبت فامیلی با مقتولان به‌خاطر این اختلافات، حس انتقام در او بوجود آمده بود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.