حماسه ملی بازهم با فوتبال؛ شبی که ایران نخوابید!

بعد از صعود پرسپولیس به فینال آسیا، مردم به خیابان ها ریختند و تا صبح شادی کردند

با برد پرسپولیس برابر النصر عربستان مردم ایران از آخرین ساعات شنبه شب تا اولین ساعات صبح یکشنبه به شادی در خیابان ها پرداختند.

شاید مدت زیادی بود که فوتبال مردم را به این شکل به خیابان ها نکشانده بود. معمولا عادت داشتیم که صعود تیم ملی به جام جهانی باعث شادی اینچنینی مردم در خیابان ها شود و همه اقشار هم در آن سهیم باشند، اما دیشب برد پرسپولیس برابر النصر آنقدر به ایرانی ها چسبید که بدون هیچ قول و قرار قبلی خیابان های تهران و سایر شهرهای ایران تا صبح غرق در شادی بود.

شاید اگر رای ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر محرومیت سنگین عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس نبود، اینقدر ایرانی ها را در بحث باشگاهی کنار هم متحد نمی دیدیم. با اینکه همواره کری خوانی های مختلفی در فضای مجازی بین هواداران استقلال و پرسپولیس وجود دارد، دیشب رنگ ها برای همه علاقه مندان به فوتبال بی معنی شده بود و هواداران در کنار هم به شادی برای این برد غرورآفرین می پرداختند.

برخی در دزفول مقابل خانه عیسی آل کثیر جمع شده بودند و او را تشویق می کردند و در تهران و سایر شهرهای ایران هم شاهد انواع سبک های شادی از سوی هواداران فوتبال بودیم.

به نظر می رسد دیشب برد پرسپولیس و صعود این تیم به فینال آسیا باعث شد ایران بیدار باشد و تا صبح نخوابد.

از همین حالا باید برای یک فینال رویایی و شکست دادن نماینده شرق آسیا در روزهای پایانی آذرماه به انتظار باشیم تا در صورت رقم زدن یک افتخار بزرگتر از سوی شاگردان گل محمدی بازهم شاهد چنین صحنه هایی در خیابان های ایران باشیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.