تقدیر رئیس جمعیت هلال‌احمر از جان‌فشانی امدادگران و نجاتگران با صورت‌های یخی

رئیس جمعیت هلال‌احمر با پنج امدادگر این جمعیت که تصاویر آن‌ها حین امدادرسانی با صورت‌های یخ‌زده در رسانه‌ها منتشرشده بود، دیدار و از جان‌فشانی امدادگران قدردانی کرد.

پیرحسین کولیوند در ابتدای این نشست صمیمانه گفت: شرایط به وجود آمده برای شما عزیزان، تنها گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال‌احمر است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: شما نماینده 12 هزار امدادگر و نجاتگری هستید که در شرایط دشوار این‌گونه مخلصانه تلاش می‌کنند، من از زحمات شما و دیگر همکارانتان صمیمانه تشکر می‌کنم.

کولیوند تأکید کرد: شرایط امدادگران را درک می‌کنم و برای بهبود معیشت آن‌ها تلاش می‌کنم، شهامت و شجاعت و ایثارگری که امدادگران دارند بی‌نظیر است.

رئیس جمعیت گفت: درست است که عکس‌های شما عزیزان را میلیون‌ها نفر دیدند اما این موضوع باعث نشود که در کارتان مغرور شوید؛ انسان مؤمن زمانی که به موقعیت اجتماعی مناسبی دست پیدا می‌کند به‌صورت مداوم ذکر خدا را می‌گوید. سعی کنید مشکلات را حل کنید و نگاهتان نگاه کمک‌رسانی باشد.

کولیوند با اشاره به لزوم ثبت و مستندسازی خدمات امدادگران گفت: هنگامی‌که از امدادرسانی خودتان عکسی ثبت می‌کنید درواقع فرهنگی را در جامعه بنا می‌نهید تا مردم قدردان زحمات شما باشند و در شرایط دشوار جوی و حوادث مختلف، دستورالعمل‌های ایمنی را رعایت کنند که هم جان خودشان و هم جان امدادگران به خطر نیفتد.

در پایان این مراسم رئیس جمعیت هلال‌احمر با اهدای گل و لوح تقدیر از امدادگران تقدیر کرد.

قهرمانان صورت یخی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.