مرد دشداشه‌پوشی که یک‌شبه معروف شد!

انتشار تصاویری از یک مرد دشداشه پوش که ناراحتی شدیدی از باخت النصر عربستان داشت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت

در پایان بازی تیم های پرسپولیس و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تصویر مردی با لباس عربی که کنار تیر یک دروازه غمگین نشسته به جذاب ترین تصویر مسابقه بدل شد.

النصر تیمی که در فوتبال عربستان به نزدیکی به دربار پادشاهی این کشور معروف است بعد از کنار گذاشته شدن الهلال از مسابقات به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان بود اما پرسپولیس شب گذشته النصر را برد تا این تیم در واقع علیه تیم های عربستانی هم عمل کرده باشد.

با این وصف شکست النصر یک اتفاق سخت وتلخ برای طرفداران النصر و مسئولان فوتبال سعودی بود اما غمگین ترین فرد دیشب کسی جز عبدالرحمن الحلافی مدیرتیم النصر عربستان نبود. کسی که بعد از شکست النصر مقابل پرسپولیس آنقدر ناراحت بود که روی چمن نشسته و به تیم دروازه تکیه داده بود.

تصویری که در فضای مجازی خیلی مورد توجه قرار گرفته و  انتشار پیدا کرد. در حالی که پرسپولیسی ها شادی می کردند الحلافی کنار تیر دروازه نشسته و زانوی غم بغل کرده بود و اعضای کادرفنی و بازیکنان سعی کردند به او دلداری بدهند.

عبدالعزیز المریزل روزنامه نگار سعودی درباره این صحنه نوشت:«عبدالرحمن. شما شکست نخوردید. برخیز .جاه طلبی های ما متوقف نمی شود. النصر می خواهد تیم قدرتمندی را بسازد که همه را شکست بدهد و شما اکنون در آغاز راه هستید. بلندشو عبدالرحمن ما در ابتدای راه هستیم.»

عبدالله الفقیر دیگر روزنامه نگار سعودی در توئیتر خود نوشت: «برخیز عبدالرحمن، شما مستحق شکست نیستید. این تازه ابتدای کار است. شما یک تیم جوان و آینده دار را ساختید که توجه همه را جلب کرده است.»

عبدالرحمن الحلافی مدیرتیم فوتبال النصر و رئیس گروه املاک و مستغلات عبدالرحمن بن سلمان در عربستان سعودی است. او رئیس هیات مدیره شبکه line sport نیز هست. الحلافی در سال های 2011 و 2012 رئیس فدراسیون هندبال عربستان بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
۱ دیدگاه
  1. میلاد می‌گوید

    برخیز مرد 😄😃😃😂😂😂😘😘

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.