«سلمان فارسی» در شهرک سینمایی نور

محل فیلمبرداری فیلم «محمد (ص)»، میزبان گروه تصویربرداری سریال تاریخی «سلمان فارسی» است

سریال تاریخی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری، به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود و از جمله بزرگ‌ترین آثار نمایشی کشور محسوب می‌شود. زلال فیلم، مجری طرح این سریال است و پیش‌بینی می‌شود، فیلمبرداری این سریال الف‌ویژه حدود پنج سال به طول انجامد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، تصویربرداری سریال «سلمان فارسی» زمستان سال گذشته در شهداد کرمان و قشم آغاز شد و قرار بود بخش‌هایی از این سریال، در ترکیه و ارمنستان تصویربرداری شود، اما به دلیل همه‌گیری کرونا این سفرها لغو و تصمیم سازندگان بر این شد تا در ایران، به کمک ویژوال افکت تصویربرداری‌ها را انجام دهند.
فیلمبرداری بخشی از سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری که از عید قربان در حومه شاهرود از سر گرفته شد، بعد از حدود ۴۰ روز به پایان رسید. با شروع پاییز، ادامه فیلمبرداری در شهرک سینمایی نور آغاز شد. این روزها عوامل این سریال تاریخی، در شهرک نور با حضور احترام برومند و رامونا شاه به کار تصویربرداری ادامه می‌دهند. گروه‌های پزشکی نیز در اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی به گروه سازنده کمک می‌کنند.
سریال تاریخی «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری، به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود و از جمله بزرگ‌ترین آثار نمایشی کشور به شمار می‌رود. زلال فیلم، مجری طرح این سریال است و پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این سریال الف‌ویژه حدود پنج سال به طول انجامد.
فرهاد اصلانی نقش تاجر را در مجموعه «سلمان فارسی» بازی می‌کند. همچنین علی دهکردی، چنگیز جلیلوند و محمدرضا هدایتی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.