کمپین چشم بادامی‌ها تقدیم به عیسی!

مردم و خیلی از سلبریتی‌ها عکس‌هایی از خود با چشم‌های بادامی به یاد عیسی آل‌کثیر منتشر کردند

بعد از محرومیتی که AFC برای عیسی آل‌کثیر در نظر گرفت، کاربران مجازی با تکرار شادی گل این بازیکن از او حمایت کردند.

عیسی آل‌کثیر؛ زاده 18 بهمن 1368 در دزفول. پسری که حتی بعد از فوت کردن شمع 30 سالگی فکرش را هم نمی‌کرد که در طی 20 روز اینقدر مشهور و محبوب شود. بازیکنی که تا قبل از رسیدن به پیراهن پرسپولیس شاید مشهورترین تیم‌های که در آن بازی کرده بود، پیکان و نفت آبادان محسوب می‌شدند، با محرومیتی که AFC برایش در نظر گرفت، باعث ایجاد کمپینی شد که بعد از صعود پرسپولیس به اوج خود رسید و فضای مجازی را درنوردید.

مهاجم پرسپولیس در سال‌های اخیر به یاد برادرزاده‌اش، میکائیل که چشمانی کوچک دارد، حرکتی شبیه به شادی گل بعد از گلزنی به پاختاکور را انجام می‌داد، اما شاید نمی‌دانست یک روز این اتفاق منجر به بزرگترین اشتباه فوتبالی‌اش خواهد شد.

حالا اما پرسپولیسی‌ها جدا از ناراحتی که به خاطر از دست دادن این مهاجم برای 6 ماه آینده دارند، شوکی که محرومیت آل‌کثیر به اردوی تیمشان قبل از بازی حساس با النصر وارد کرد را چندان بی‌تاثیر در فینالیست شدنشان نمی‌دانند. یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بعد از شنیدن خبر محرومیت ناعادلانه و سنگین آل کثیر طوری با هم متحد شدند که شاید هر تیم دیگری جز النصر هم شنبه شب مقابل آن‌ها ایستاده بود، نمی‌توانست شکستشان دهد.

پرسپولیس دقیقا با گلزنی جانشین جوان آل‌کثیر یعنی مهدی عبدی به گل تساوی برابر النصر رسید و در نهایت هم بدون ستاره خود در بازی‌های اخیر نماینده عربستان سعودی را با چند ستاره خارجی و چند میلیون دلاری شکست داد.

خیلی‌ها معتقد بودند در این بازی پرسپولیس نه تنها، النصر عربستان بلکه AFC را هم شکست داده. تنها دقایقی از برد شیرین سرخپوشان ایرانی گذشته بود که حرکتی شبیه به شادی گل آل‌کثیر هر لحظه طرفداران بیشتری در فضای مجازی پیدا می‌کرد. در حالی که عیسی مقابل هتل انتظار همبازیانش را می‌کشید و با یک لایو اینستاگرامی به استقبال آن‌ها رفت تا در جشن صعود شرکت کند، کافی بود بعد از چند ساعت صفحه اینستاگرام خود را باز کنید و ببینید که کمپینی که شاید بتوان نام آن را “چشم بادامی‌ها” گذاشت، چقدر طرفدار پیدا کرده و چطور فضای مجازی را درنوردیده است.

نه تنها هواداران پرسپولیس، بلکه خیلی از چهره‌های مطرح و حتی شخصیت‌های هنری خودجوش وارد این کمپین شدند. احسان علیخانی، امیرمهدی ژوله، شیلا خداداد، بهنوش بختیاری، بهرنگ علوی و… از جمله هنرمندانی بودند که با کشیدن گوشه های چشم خود و قرار دادن عکس آن در اینستاگرام از عیسی آل کثیر حمایت کردند و به این شکل به برد پرسپولیس واکنش نشان دادند.

در میان فوتبالی‌ها هم اکثرا پیشکسوتان پرسپولیس دست به چنین اقدامی زده بودند، اما شاید بیراه نباشد اگر بگوییم شنبه شب میلیون‌ها نفر ایرانی در اینستاگرام چشم بادامی شدند!

حالا اما بعد از شادی میلیونی طرفداران فوتبال در ایران به خاطر شکست دادن سعودی‌ها و رفتن به فینال آسیا، مسئولان باشگاه پرسپولیس باید به فکر راهی برای بخشش عیسی آل‌کثیر باشند تا او را به فینال بزرگ قاره کهن برسانند. محرومیت احسان پهلوان و وحید امیری، دو عنصر هجومی دیگر پرسپولیس به خاطر دریافت کارت‌های قرمز و زرد در بازی با النصر، باعث شده تا یحیی از همین حالا به فکر چینش خط حمله تیمش برای فینال باشد.

رسول پناه، مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال بخشش عیسی آل‌کثیر که خیلی زود از یک مهاجم ساده در لیگ برتر به یک چهره ملی تبدیل شده، می گوید: «وقتی می خواستیم با آل کثیر قرارداد ببندیم، یک باشگاه صنعتی به این بازیکن 10 میلیارد پیشنهاد داد، اما او به خاطر عشق و علاقه به پرسپولیس آمد و با ما قرارداد بست. ما پیگیر بخشش او هستیم و ول کن ماجرا نیستیم. با AFC مکاتبه می کنیم تا این بازیکن بخشیده شود. آل کثیر در این چند بازی برای ما کاری کرد، کارستان!»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.