نه امیر، نه جواد و نه الکس؛ سرمربی جدید استقلال کیست؟

قلعه‌نویی پاسخ منفی داده، نکونام با فولاد قرارداد دارد و نوری هم با قرارداد ریالی نمی‌آید

با وجود قرار گرفتن چند مربی در لیست گزینه‌های سرمربیگری استقلال، شرایط برای ورود اکثر آن‌ها مهیا نیست.

حدود 20 روز به شروع لیگ‌برتر در فصل جدید باقی مانده و استقلال تنها تیم بدون سرمربی به حساب می‌آید. در شرایطی که رقیب سنتی آبی‌ها بهترین روزهای خود را سپری می‌کند، استقلال در بدترین شرایط ممکن گیر افتاده و گویا کسی هم نمی‌تواند فرشته نجات آن‌ها باشد.

مسعود مددی بعد از برکناری احمد سعادتمند به عنوان سرپرست باشگاه استقلال منصوب شده، اما هر روز شایعه کنار رفتن او و روی کار آمدن یک فرد جدید هم به گوش می‌رسد. با این حال او به همراه اعضای هیات مدیره چند ماموریت مهم را پیش رو دارند که مهمترین آن انتخاب سرمربی برای لیگ بیستم است. البته که باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی استقلال با پرداخت بدهی وینفرد شفر هم دیگر ماموریت مهم هیات مدیره به حساب می‌آید.

شرایط عجیب و بلاتکلیف استقلال صدای هواداران این تیم را درآورده، اما حتی تجمع مقابل درب مجلس هم راه چاره‌ای برای آن‌ها نبود.

در این میان گزینه‌های سرمربیگری که تعدادشان هم کم نیست، هر روز در لیستی که رسانه‌ها آن را تهیه کردند، بالا و پایین می‌شوند. اولین گزینه‌ای که تکلیف خود را یکسره کرد، امیر قلعه‌نویی بود. این مربی که همچنان استقلال فقط با او در لیگ برتر به قهرمانی رسیده، با قرار دادن متنی روی اینستاگرامش اعلام کرد طبق تعهد خود در کنار گل‌گهر سیرجان خواهد بود.

گزینه دیگر الکساندر نوری است که در هفته های اخیر بارها نام او حتی به صورت رسمی از سوی مسئولان استقلال اعلام شده، اما او به جز انتشار یک تکذیبه روی اینستاگرامش واکنش دیگری به این ماجرا نداشته است. در کل بعید است این مربی ایرانی-آلمانی با پیشنهاد ریالی استقلال راضی به کار کردن در این تیم شود.

گزینه بعدی جواد نکونام است که بعد از یک فصل موفق با فولاد خوزستان در حال آماده سازی این تیم برای فصل جدید است. سعید آذری، مدیرعامل فولاد هم خیلی جدی به این شایعه واکنش نشان داده و بعید است حتی در صورت پیشنهاد جدی استقلالی‌ها به این انتقال رضایت دهد.

همچنین محمود فکری که با تیم نساجی نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم گرفت، یکی از گزینه‌ها به حساب می‌آید؛‌ اگرچه هنوز مذاکره رسمی با او انجام نشده.

تنها گزینه آزاد که در شرایط فعلی محتمل‌ترین گزینه هم به حساب می‌آید، فرهاد مجیدی است. او که تا پایان لیگ سرمربیگری استقلال را برعهده داشت و بعد از شکست در فینال جام حذفی از سمتش کنار رفت، شاید بار دیگر به گزینه اول آبی‌ها تبدیل شود.

گفته می‌شود شاید امشب و شاید هم فردا هیات مدیره استقلال رای نهایی را درباره سرمربی فصل آینده این تیم بدهد و یکی از همین گزینه‌ها را برای شروع تمرینات به عنوان سرمربی معرفی کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.