رایزنی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور تا پایان اسفند

مجلس با پیشنهاد پرداخت دیون رتبه‌بندی معلمان مخالفت کرد

دولت پیشنهاداتی در رابطه با کاهش زمان اجرای رتبه بندی معلمان و یا در نظر گرفتن دیونی برای آن داشت که کمیسیون آموزش مجلس با آن مخالفت کرد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت پیشنهاداتی در رابطه با کاهش زمان اجرای رتبه بندی معلمان و یا در نظر گرفتن دیونی برای آن داشت که کمیسیون با آن مخالفت کرد.

محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان اظهار داشت: برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال جاری نیازمند ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه هستیم اما سال بعد برای اجرای رتبه‌بندی معلمان هیچ مشکل بودجه‌ای وجود ندارد و مجلس و دولت رقم ۲۵ هزار میلیارد تومانی را برای این کار نهایی کرده‌اند اما برای اجرا در سال جاری مشکل اعتباری داریم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: مجلس و دولت در حال رایزنی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور سال جاری تا پایان اسفند ماه هستند؛ نظر مجلس و نمایندگان اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور سال جاری است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: پیشنهاد شده ۶ ماه پایان سالجاری که طبق قانون قرار بوده رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود را کمتر کنیم و یا اینکه حتی دیونی در نظر گرفته شود و از سال بعد رتبه‌بندی معلمان عملیاتی شود که مجلس و کمیسیون آموزش با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.