پسر ملکه الیزابت باید پاسخگوی سوءاستفاده‌های جنسی از قربانیانش باشد

دادخواهی پدران قربانیان جفری اپستین و دوک یورک

پدران دخترانی که به‌عنوان برده جنسی در اختیار جفری اپستین بودند و گفته می‌شود دوک یورک، پسر ملکه الیزابت با آنها رابطه جنسی نامشروع داشته، گفته‌اند دوک یورک باید به این اتهامات پاسخ دهد.

ویرجینیا رابرتز یکی از قربانیان بوده که در دادگاه مدعی شده او را مجبور کرده‌اند با دوک یورک رابطه جنسی داشته باشد، درحالی ‌که در آن زمان تنها 17‌سال داشته است. کاخ باکینگهام البته این ادعا را نادرست خوانده است. اما اسکای رابرتز، پدر این دختر در گفت‌وگویی با روزنامه دیلی تلگراف گفته معتقد است خانواده سلطنتی انگلیس درخصوص پرونده رسوایی جفری اپستین اعمال نفوذ کرده‌اند و نگذاشته‌اند داستان آن‌طوری که بوده، منتشر شود.

رابرتز که برای نخستین‌بار با رسانه‌ها سخن می‌گفت گفته است دوک یورک سعی می‌کند خود را از ماجرای رسوایی اپستین دور نگه دارد، درحالی ‌که او باید پاسخگوی اتهاماتی که متوجه‌اش شده، باشد. جفری اپستین که اخیرا در زندان خود را کشت، میلیاردری آمریکایی بود که روابط زیادی با چهره‌های سرشناس داشت. او متهم به پولشویی، قاچاق انسان و سوءاستفاده جنسی ازدختران کم‌سن‌و‌سال بوده است.

گفته می‌شود دوک یورک نیز در ویلای اپستین در آمریکا دیده شده است. دوک یورک نیز این ادعا را رد نکرده اما گفته در آن زمان نمی‌دانسته اپستین به چه کارهای غیرقانونی مشغول است. ادعایی که توسط برخی رد شده است. البته عکسی نیز از دوک یورک درحالی ‌که دختر رابرتز را بغل کرده، وجود دارد اما دوک یورک می‌گوید هیچ رابطه جنسی نامشروعی وجود نداشته است. رابرتز شکایتش را به‌عنوان فردی ناشناس مطرح کرده و براساس قوانین ایالت فلوریدای آمریکا، وی در زمان وقوع جرم، کودک قلمداد می‌شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.