سرقت‌های مسلحانه با زن و بچه از خانه‌های بالای شهر

اعضای یک باند تبهکار در پوشش خانوادگی سرقت‌های سریالی خود را اجرا می‌کردند

اعضای یک باند سرقت مسلحانه با همراه داشتن یک زن و کودک در محله میرداماد تهران قصد انجام سرقت از یک خانه را داشتند که پلیس را رو‌ در‌ روی خود دیدند. این باند در پوشش خانوادگی می‌خواستند سناریوی سرقت خود را عملی کنند. در تعقیب و گریز پلیسی ۲ عضو این گروه مسلح متواری شدند که هویت‌شان شناسایی شده است.

با توجه به اعلام حضور سارقان در محله میرداماد، عوامل تیم عملیاتی ضربت سرکلانتری سوم سریعا جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل اعلامی، سارقان به سمت آنان تیراندازی کردند و با خودروی 207 از محل متواری شدند.

در تعقیب و گریز صورت گرفته، هر چهار لاستیک خودرو مورد اصابت گلوله ماموران قرار گرفت و ماموران موفق شدند 3 نفر از اعضای باند از جمله یک زن و کودک را دستگیر کنند.

با وجود این،  2 نفر از اعضای دیگر این باند که هویت آنها شناسایی شده است از محل متواری شدند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که اعضای این باند برای پوشش سرقت‌های خود با به همراه داشتن زن و کودک در قالب یک خانواده اقدام به سرقت می‌کردند.

سارقان برای انجام این سرقت از پلاک‌های سرقتی استفاده کرده بودند. پس از متوقف شدن خودرو یکی از اعضای این باند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در این حادثه یکی از ماموران از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: «ماموران حاضر در این عملیات تلاش کردند که در حین انجام ماموریت هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی به شهروندان وارد نشود که همین امر مورد رضایت و تقدیر شهروندان و اهالی محل هنگام دستگیری سارقان قرار گرفت.»

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه  در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان که باند حرفه‌ای سرقت خانه هستند، در پوشش خانواده اقدام به سرقت می‌کنند، افزود: «هویت متهمان متواری شده شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.