شکار دختران دم بخت با بی‌سیم و گریم

گفت‌وگو با مأمور قلابی که 3 شکایت در پرونده‌اش دارد

مریم رضاخواه| گریم داشت. گریم حرفه‌ای بازیگران مشهور. لباس  نیروی انتظامی به تن می‌کرد و به شکار دختران دم‌بخت می‌رفت. عکس می‌گرفت و در فضای مجازی منتشر می‌کرد. با شکایت 3 دخترجوان پرونده این افسر قلابی پیش‌روی پلیس پایتخت باز شد.  پلیس  هم  دست به کار شد و تصاویر این پسر مجرم را در اینستا رصد کرد. پسری که در پوشش یک مأمور دختران جوان را سرکیسه می‌کرد. راز فعالیت‌های این مأمور قلابی را مأموران پلیس آگاهی پایتخت فاش کردند و متهم خوش‌سیما را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

حالا این متهم 30ساله را به پلیس آگاهی آورده‌اند. او در حیاط پلیس آگاهی شاپور از شگردش می‌گوید از عشق به پلیس‌شدن و از پول‌هایی که کلاهبرداری کرده است.

گفت‌وگوی «شهروند» را با این شکارچی دختران می‌خوانید:

از بچگی دوست داشتم پلیس شوم. چندین‌بار هم درخواست دادم و آزمون‌های مختلف شرکت کردم، اما نشد. همیشه لباس پلیس را دوست داشتم. استایل خاصی دارد. خیلی از دخترها هم دوست دارند که همسر یک پلیس شوند. من هم تصمیم گرفتم گریم کنم و با لباس پلیس عکس‌هایی در اینستاگرام، واتس‌اَپ و تلگرام منتشر کنم.»

با انتشار عکس‌هایم دخترها جذبم می‌شدند و من شروع به چت‌کردن می‌کردم. پس از مدتی هم با پیشنهاد ازدواج  اعتمادشان را جلب می‌کردم. به دروغ می‌گفتم به مأموریت می‌روم و عملیات‌های مختلفی را پوشش می‌دهم. از دستگیری متهم و قاچاقچی تا کلاهبردار و متجاوز. برای اینکه به آنها ثابت کنم که پلیس هستم، از بی‌سیم و اسلحه قلابی استفاده می‌کردم. بی‌سیم و اسلحه‌ها برای بچه خواهرم بود و من که دیدم طبیعی به نظر می‌رسد، آنها را برداشتم تا در اجرای نقشه‌ام از این وسایل استفاده کنم. وقتی اعتمادشان را جلب می‌کردم، از آنها درخواست پول می‌کردم و می‌گفتم مشکل مالی برایم پیش آمده است، پول‌هایشان را در اختیارم می‌گذاشتند و بعد من ناپدید می‌شدم.

از  یک ‌میلیون تا 10 تا  میلیون تومان از دخترها پول گرفتم. در این مدت 3 دختر شکایت کرده‌اند که 25میلیون تومان جمعا از آنها گرفته بودم.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.