از گرسنگی پوست و استخوان شده‌ام!

اعتراض ورزشکار روسی به غذاهای غیر قابل خوردن المپیک زمستانی پکن

والریا واسنتسووا» که یکی از ورزشکاران المپیک زمستانی پکن با اشتراک عکس غذای خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «غذاهایی که به ما می‌دهند ناکافی و غیرقابل خوردن است. معده درد دارم. کلی وزن کم کرده و پوست و استخوان شده‌ام و هر روز گریه می‌کنم.»

چین به دلیل برگزاری المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در پکن در اوج کرونا و چند مورد شیوع آن در بین کارکنان و ورزشکاران این بازی‌ها مورد انتقاد است.

اما با اعتراض یک ورزشکار اهل روسیه به غذاها باب انتقادهای جدیدی باز شده است.

«والریا واسنتسووا» که یکی از ورزشکارانی است که تست کرونای او مثبت شده و هم اکنون در پکن در هتلی قرنطینه شده است با اشتراک عکسی در صفحه اینستاگرام خود به غذایی که برای او سرو شده اعتراض کرد.

او نوشت: «غذاهایی که به ما می‌دهند ناکافی و غیرقابل خوردن است. این غذایی است که برای هر سه وعده صبحانه و ناهار و شام به من می‌دهند. معده درد دارم. چون فقط همین یک مشت پاستا قابل خوردن است، کلی وزن کم کرده و پوست و استخوان شده‌ام و هر روز گریه می‌کنم. کل روز می‌خوابم چون انرژی بیرون آمدن از تخت را ندارم. مسئولان نیز چیز بیشتری در مورد جواب تست به من نمی‌گویند.»

دیگر ورزشکاران نیز به کیفیت بد غذاها، ناکافی بودن آنها، کمبود تجهیزات ورزشی برای تمرین و رفتار ناعادلانه برگزارکنندگان بازی‌ها در چین اعتراض کرده‌اند.

مترجم: مهرناز الماسی
منبع:
WION

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.